Młodzi i przedsiębiorczy. Oto przyszłość polskiego biznesu. Nowy numer My Company Polska

My Company Polska, wydanie luty 2022
My Company Polska, wydanie luty 2022
Swój biznes założyli mając około 20 lat. Oto, jak dziś powstają "narodowi czempioni" przyszłości. W poniedziałek, 31 stycznia, ruszamy z nowym numerem My Company Polska!

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

To, co wyróżnia bohaterów okładki nowego numeru My Company Polska, to młodość i przedsiębiorczość. Potrafili przekuć swój pomysł w biznes, a następnie rozwinąć go na dużą skalę. Thomas Werner, Agnieszka Pałka i Kuba Mocarski mają po dwadzieścia kilka lat, ale już teraz należą do liderów nowoczesnej, polskiej gospodarki. Rozmawiamy z nimi o tym, jak to się stało, że założyli własny biznes, czego najbardziej się boją i co chcą osiągnąć.

Tematem numeru jest więc przyszłość polskiego biznesu. Bo obok twórców Stepapp i getdressed rozmawiamy z innymi, młodymi przedsiębiorcami. To m.in. twórcy Rampa, firmy, która w ubiegłym roku pozyskała ćwierć miliarda złotych inwestycji od globalnych funduszy czy też twórca Livekid, który założył biznes w wieku 17 lat.

W nowym numerze rozmawiamy także z Adamem Abramowiczem, rzecznikiem Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Pytamy się go o to, czy (jeszcze) rozmawia z premierem, co zrobił w sprawie Polskiego Ładu i czy jego zdaniem powinien powstać pomnik Leszka Balcerowicza.

Dla naszych czytelników przygotowaliśmy także kolejną odsłonę cyklu najlepszych startupów (tym razem o startupach z obszaru SaaS), a także szczegółowo analizujemy inwestowanie w spółki dywidendowe. Wśród tematów bliskich przedsiębiorców bierzemy "na warsztat" 4-tygodniowy tydzień pracy i obalamy mity. Chociaż chce go niemal każdy pracownik, to doświadczenia firm, które go wprowadziły, są interesujące (i zdecydowanie dalekie od superoptymistycznych). Opisujemy także, czym są firmy DAO, czyli pozbawione prezesa.

W tym numerze przygotowaliśmy także raporty specjalne - m.in. o zarządzaniu pracownikami, o najlepszych pracodawcach, europejskich konsumentach z e-commerce i o bezpiecznej firmie.

Lutowy  numer My Company Polska do nabycia od 31 stycznia w punktach sprzedaży (m.in. na stacjach benzynowych, kioskach i księgarniach) oraz na naszej stronie internetowej mycompanypolska.pl.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ