Artyści nie tylko na scenie, ale i w biznesie. Nowy numer My Company Polska
Tematem numeru listopadowego My Company Polska są gwiazdy sceny i biznesu. Czy aktorzy lub piosenkarze mogą z powodzeniem realizować się w świecie przedsiębiorców? Nasi rozmówcy udowadniają, że tak. Obok rozmowy okładkowej z Piotrem Stramowskim sprawdzamy, jak radzą sobie m.in. tak znane osobistości, jak Turnau, Rozbkicki czy Quebonafide.
Obok historii artystów opisujemy biznesy rozwijane przez nieco mniej (póki co) znane osobistości. To m.in. biznesy Zylia i Wearfits. O tym, co czeka nas w gospodarce rozmawiamy z prof. Michałem Kleiberem z Polskiej Akademii Nauk a także odsłaniamy tajemnice polskich funduszy VC.
W numerze poruszamy także temat sztucznej inteligencji, a dokładniej perspektyw do jej rozwoju przez polskie firmy i naukowców. Przedstawiamy m.in. listę najlepszych startupów zajmujących się tą tematyką.
Zajmujemy się również bieżącymi tematami, jak wdrażaniem raportów ESG, rozwojem własnych e-sklepów czy też wyborem między kupnem a leasingiem.
Numer kończymy "drugą stroną medalu" względem tematu numeru. To sportowcy, a dokładniej w jaki sposób ich niesłychana ambicja i wysiłek fizyczny mogą przełożyć się na sukces poza arenami. Rozmawiamy m.in. z Adrianem Kosterą, jednym z najsłynniejszych polskich triathlonistów.
Chcesz wiedzieć więcej? Nowy numer do nabycia w punktach sprzedaży (m.in. na stacjach benzynowych, kioskach i księgarniach) oraz na naszej stronie internetowej mycompanypolska.pl.