Badanie Marka Godna Zaufania 2023. Polski biznes wskaże, którym markom ufa najbardziej

Badanie Marka Godna Zaufania 2023. Polski biznes wskaże, którym markom ufa najbardziej
Nowe kategorie i nowa odsłona badania Marka Godna Zaufania – trwa coroczna ankieta, która wskaże marki godne zaufania. Głównym celem, tego realizowanego już po raz ósmy badania, jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Już po raz ósmy magazyn „My Company Polska” opublikuje wyniki badania Marka Godna Zaufania. To coroczny sondaż przeprowadzany wśród właścicieli i menedżerów firm mający wyłonić przedsiębiorstwa, usługi i produkty marek, które cieszą się ich największym zaufaniem. W tegorocznej edycji nastąpiły istotne zmiany – badanie obejmuje zestaw zupełnie nowych kategorii. Pozostają jednak dotychczasowe zasady przyznawania tytułu Marka Godna Zaufania. Cały czas wsłuchujemy się w głos przedsiębiorców i menedżerów.

To oni na podstawie spontanicznie wypełnianych ankiet, w których wskazują daną markę ‒ opierając się na własnych preferencjach, wiedzy i doświadczeniu ‒ wybiorą tę, której ufają najbardziej. To sprawia, że badanie najlepiej pokazuje, czyje produkty i usługi są najlepsze na rynku.

Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2023 zostaną ogłoszone podczas gali 30 maja 2023 roku i opublikowane w raporcie w czerwcowym numerze „My Company Polska”. Głos w ankiecie można oddać pod tym adresem - badanie MGZ 2023.

‒ Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów, dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Można to robić na różne sposoby, nieustannie ulepszając produkt czy podnosząc jakość swoich usług. Ale nie tylko. Dziś zaufanie buduje się też poprzez swoje działania skierowane na zewnątrz, dbając o swoje otoczenie i o to, jaki wpływ ma się na środowisko. Tych sposobów wpływu jest mnóstwo. Kiedy więc analizowaliśmy kategorie, w których wręczamy nagrody, doszliśmy do wniosku, że otoczenie biznesowe zmieniło się na tyle, by określić je na nowo. Stąd nowe kategorie badania – mówi Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”. – Mam nadzieję, że ta nowa odsłona pokaże też firmy w roli, w jakiej nie były dotąd docenianie – dodaje.

Nad prawidłowością badania, jak co roku, czuwa Instytut Badawczy Kantar Polska S.A.

W zeszłym roku opracowano je na podstawie ankiet wysłanych do prawie 30 tysięcy przedsiębiorców. Respondentami (według stanowisk) byli w ponad 34 proc. przedstawiciele kadry kierowniczej (ponad 30 proc. stanowili prezesi oraz ponad 31 proc. specjaliści).

W wypełnionych ankietach wymienili łącznie 350 cenionych przez siebie marek.

W każdej kategorii przedsiębiorcy mogą wskazać tylko jedną markę, a wszystkie pytania ich dotyczące są otwarte. Daje to równe szanse każdej, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazują na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu, co jeszcze bardziej podkreśla znaczenie tytułu Marka Godna Zaufania i rolę zaufania przedsiębiorców w wyborze produktów i usług niezbędnych do ich działalności.

Partnerem projektu Marka Godna Zaufania jest PKN Orlen, a partnerem wspierającym Attention Marketing.

 

Nowe kategorie badania 2023 r.:

1. Czarno na białym, czyli urządzenie wspierające ekologiczne drukowanie i obieg dokumentów w biurze

2. Elektryzująca flota, czyli samochód elektryczny lub hybrydowy, który najlepiej sprawdza się w firmie

3. Zastrzyk finansowy, czyli bank, który oferuje najlepsze kredyty dla firm

4. Karta nowych możliwości, czyli firma wspierająca rozwój płatności bezgotówkowych

5. Stan posiadania, czyli leasing i wypożyczanie jako sposób prowadzenie biznesu

6. Tarcza finansowa, czyli firma, która wspiera przedsiębiorców w kryzysowych sytuacjach, oferując usługi faktoringowe

7. Wirtualna księgowość, czyli firma, która oferuje najlepszy pakiet wsparcia 

księgowo-rozliczeniowego dla przedsiębiorców

8. Polskie górą, czyli polski koncern, który w swojej misja wspiera sektor MSP w codziennych działaniach

9. Genialnie proste, czyli innowacyjne oprogramowanie, które ułatwia prowadzenie firmy

10. Cyfrowe mury, czyli firma, która oferuje przedsiębiorcom najlepszy pakiet usług i rozwiązań dbających o bezpieczeństwo cybernetyczne firmy

11. Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności

12. Szybko i na czas, czyli firma kurierska, która gwarantuje błyskawiczne i bezpieczne dostawy

13. Sztuka przewidywania, czyli logistyka i planowanie w firmie: partnerzy, narzędzia, rozwiązania

14. E-commerce nowej generacji, czyli firmy, które potrafią podbić serca klientów w internecie

15. Zielona energia, czyli rozwiązania, które sprawiają, że kryzys energetyczny jest mniej dotkliwy

16. Przyszłość planety, czyli firma, która pokazuje, że raportowanie ESG nie musi być trudne

17. Opiekun pracownika, czyli firma, która oferuje najciekawszy lub najbardziej kompleksowy pakiet benefitów pracowniczych

18. Z nami bezpieczniej, czyli firma, która najlepiej wspiera przedsiębiorców, oferując najlepsze pakiety ubezpieczeniowe dla pracowników

19. Szlachetne zdrowie, czyli firma, która najlepiej wspiera przedsiębiorców w organizowaniu opieki medycznej dla pracowników

20. Szkoła liderów, czyli szkoły i instytucje szkoleniowe, które uczą szefów nowoczesnego podejścia do leadershipu 

21. Wszystkie kolory tęczy, czyli firma, która nie boi się mówić o sile różnorodności, także dotyczącej wspierania LGBT+

22. Razem znaczy lepiej, czyli firma, która w swoich kampaniach stawia na budowanie wspólnoty i dobrych relacji między ludźmi

23. Siła kobiet, czyli firma, która w swoich działaniach i kampaniach najmocniej angażuje się we wspieranie przedsiębiorczości kobiet 

24. Sportowe emocje, czyli firma, która najbardziej wspiera polskie drużyny, a tym samym przyczynia się do promocji sportu

25. Biznes z pomysłem, czyli firma, której pomysł na biznes zaskakuje

 

Więcej informacji o badaniu:

https://mycompanypolska.pl/marka-godna-zaufania

https://markagodnazaufania.pl/

baner 970x200

ZOBACZ RÓWNIEŻ