Premiera aplikacji Erli. "To sposób na obniżenie kosztów dotarcia do konsumentów"

Aplikacja Erli
Aplikacja Erli, fot. materiały prasowe
Erli - jeden z najszybciej rozwijających się marketplace w Polsce - rusza z kolejną ofensywą na rynku e-commerce. Do końca 2024 roku Erli zamierza zainwestować 80 mln zł w rozwijanie funkcjonalności aplikacji, promowanie ofert sprzedawców oraz wzmacnianie pozycji marki.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Model biznesowy Erli od początku zakładał ścisłą współpracę oraz promowanie ofert sprzedawców, dzięki czemu mogą oni oferować niższe ceny swoich produktów klientom. Na koniec czerwca br. na Erli zarejestrowanych było ponad 2 mln klientów. Jak pokazują statystyki, platformę odwiedza miesięcznie ponad 6,5 mln użytkowników. Uruchomienie aplikacji mobilnej jest kolejnym krokiem w rozwoju firmy, dzięki któremu Erli planuje osiągnąć drugą pozycję na rynku e-commerce w Polsce.

Jak przekonują przedstawiciele firmy, aplikacja mobilna Erli oferuje szereg korzyści dla użytkowników - przede wszystkim są nimi jeszcze niższe niż na stronie www, ceny produktów oraz gwarancja darmowej dostawy przez rok na zakupy powyżej 79 zł. Każdy klient, który zrobi zakupy w aplikacji, otrzyma również 50 zł rabatu w formie kuponu rabatowego na następne zakupy. W kolejnych tygodniach, w aplikacji pojawiać się będą kolejne oferty oraz nowości dla konsumentów, a do końca roku Erli uruchomi także program lojalnościowy.

– Osiągnięte przez nas w ciągu zaledwie trzech lat wyniki pozwalają nam realizować kolejne projekty biznesowe. Chcemy wykorzystać zbudowany przez ten czas potencjał sprzedażowy, dlatego dziś uruchamiamy aplikację mobilną Erli. Jest to ogromna szansa dla naszych sprzedawców – obecnie ponad 75 proc. klientów Erli dokonywało zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych. W ten sposób prowadzący działalność na Erli zyskują dodatkowy kanał pozwalający im jeszcze bardziej efektywnie realizować sprzedaż na naszej platformie poprzez zdecydowane obniżenie kosztów dotarcia do konsumentów – mówi Adam Ciesielczyk, założyciel i prezes Erli. I dodaje: - Dla 80 proc. kupujących cena jest najważniejszym czynnikiem wyboru danej oferty, dlatego Erli chce przekonać obecnych i nowych klientów jeszcze niższymi cenami produktów w aplikacji, w porównaniu do tych dostępnych przez stronę internetową. Wraz z wdrożeniem aplikacji uruchomiliśmy program MobileGo, w ramach którego wspólnie ze sprzedawcami obniżamy ceny wszystkich produktów w aplikacji. Program opiera się na zasadach solidarności – razem z partnerami wspólnie pokrywamy wysokość obniżki dla konsumentów. Udział w programie jest dobrowolny, ale jesteśmy przekonani, że przyniesie on wymierne efekty sprzedawcom w postaci zwiększonej sprzedaży.

Wraz z uruchomieniem aplikacji, ERLI wystartowało z szeregiem działań online promujących aplikację wśród klientów. Ponadto, platforma planuje kampanię reklamową, mająca na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz samej aplikacji.

– Z okazji premiery aplikacji uruchomiliśmy akcje promocyjne, a także będziemy realizować szereg działań informacyjnych na naszej stronie. Jesienią planujemy zintensyfikować nasze działania – szykujemy się do uruchomienia ogólnopolskiej kampanii marketingowej promującej Erli i samą aplikację. Istotnym elementem kampanii będzie również promocja ofert naszych sprzedawców. Tylko do końca przyszłego roku przeznaczymy ponad 80 mln zł na kampanię reklamową oraz rozwój aplikacji, a w kolejnych miesiącach pojawi się w aplikacji program lojalnościowy i program poleceń – tłumaczy Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu Erli.

ZOBACZ RÓWNIEŻ