zakupy online
zobacz inne tematyZakupy online: Polacy zwracają uwagę na bezpieczeństwo transakcji i metody płatności
Z najnowszych badań wynika, że Polacy zwracają największą uwagę na bezpieczeństwo transakcji (89%), dostępne metody płatności (77%) oraz operatora płatności (63%). Co jeszcze jest ważne przy zakupach online?
Voice commerce to trend, z którym trzeba się liczyć. Jak wdrożyć system w swoim sklepie?
To po prostu wygodne: zamiast pisać, mówimy. Sztuczna inteligencja rozpoznaje nasz głos i składa zamówienie. W ten sposób konsumenci dostają nowy kanał dostępu do sklepów. To trend, z którym trzeba się liczyć.
Polska platforma payb.io wychodzi na rynki światowe z nową wersją zakupów za kryptowaluty
payb.io to procesor zakupów online za kryptowaluty, który wprowadza innowacyjny model płatności kryptowalutami za dowolne zakupy w Internecie. Początek roku fintech poświęcił na stworzenie nowej strony www. Dodatkowo payb.io rozbudowało system obsługi i nawiązało kilka istotnych strategicznie relacji partnerskich.
Zakupy przez internet muszą być proste i bezpieczne - tego oczekują klienci
Prosty sposób płatności ma znaczący wpływ na ocenę procesu zakupowego online oraz wybór konkretnego e-sklepu dla 20% Polaków – wynika z badania E-commerce w Polsce w 2021, przeprowadzonego przez Gemius.
Sklep miejscem nawiązywania relacji towarzyskich. Jak zatrzymać klienta w dobie zakupów online?
Sklep miejscem inspiracji i nawiązania kontaktów towarzyskich? Nie tylko tak może być, ale wręcz powinno, jeśli przedsiębiorcy chcą zatrzymać klientów w sklepach stacjonarnych. Ich powierzchnia też się zmniejszy, bo część zostanie przeznaczona na magazyny, żeby towar zamówiony online szybciej trafił do rąk konsumentów.
Startuje nowe rozwiązanie płatnicze dla e-commerce. Co mogą zyskać sklepy online?
Notowana na warszawskiej giełdzie grupa Comperia.pl SA (CPL) uruchomiła marketplace płatności dla e-sklepów. Comfino integruje wszystkie opcje zapłaty za produkt lub usługę w sklepie internetowym i dopasowuje najlepsze rozwiązanie dla konkretnego użytkownika.
Zakupy z dostawą w pół godziny? Wolt chce zrewolucjonizować rynek
Wolt, fiński startup zajmujący się dostarczaniem dań restauracyjnych oraz zakupów, uruchomi w Polsce Wolt Market – sieć samodzielnych, wirtualnych, supermarketów. Będą oferowały ponad 1000 produktów, które mają być dostarczane do klientów w czasie krótszym niż 30 minut.
Jak sprostać oczekiwaniom klientów kupujących przez internet
Pandemia spowodowała dwa pozornie rywalizujące ze sobą zjawiska – rosnącą konsumpcję innowacji technologicznych przy jednoczesnym wzroście podstawowych potrzeb ludzi. Zidentyfikowaliśmy w naszych badaniach cztery główne potrzeby, których zaspokojenia domagają się dzisiaj osoby robiące zakupy online. Jakie to potrzeby?
Jakub Roskosz rusza z kursem e-commerce. „Na rynku wciąż brakuje specjalistów. Chcę wyłowić perełki”
Trend wchodzenia w online będzie szansą dla wielu firm, ale jeszcze więcej przedsiębiorstw pogrąży. W moim kursie nie daję gotowych odpowiedzi – wskazuję trendy i wyzwania, radzę jak odnaleźć się w branży. To uniwersalna wiedza, która będzie aktualna nawet za kilka lat – mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Jakub Roskosz.
Jak zmieniły się nawyki konsumentów? Coraz chętniej kupujemy w zagranicznych e-sklepach
W 2020 r. już 7 na 10 osób zamówiło produkt przynajmniej raz w sklepie poza granicami swojego macierzystego kraju - wynika z raportu eShopWorld. Transgraniczne zakupy to głównie domena młodych pokoleń, ale okazuje się, że starsi użytkownicy sieci również przekonują się do tej formy zakupów.
Ważne zmiany na Allegro. "W trosce o bezpieczeństwo użytkowników"
Allegro zapowiedziało wprowadzenie nowego regulaminu. Już wkrótce nie będzie możliwe robienie zakupów bez zarejestrowanego konta.
Uber Eats dowiezie wódkę. Firma kupiła za 1 mld dol. platformę do zamawiania alkoholu
Drizly to amerykańska platforma, na której użytkownicy mogą zamówić ulubione piwa, wina oraz mocniejsze alkohole. Tam, gdzie jest to legalne - również marihuanę. Uber poinformował właśnie o kupnie stratupu za 1,1 mld dol.
Zakupy online w Biedronce dostępne w kolejnych miastach. Także w niedziele niehandlowe
Elbląg, Gorzów Wielkopolski, Kielce i Opole – o te miasta poszerzyła się właśnie lista miejsc, gdzie bez wychodzenia z domu można zrobić zakupy w Biedronce. Z monitoringu zachowań konsumenckich wynika, że klienci korzystający z internetowego sklepu sieci Biedronka coraz częściej wkładają do wirtualnego koszyka warzywa i owoce.
Jak wykorzystać możliwości social sellingu? "To temat, który dużo obiecuje" [WYWIAD]
Główne korzyści z social sellingu odnosi sprzedaż. Skuteczny i dynamiczny program social sellingowy buduje również markę oraz rozpoznawalność firmy i jej ekspertów - mówi Dariusz Borowski, partner w agencji Business Edge.
PayU będzie oferować płatności odroczone z Twisto
Twisto - fintech oferujący płatności odroczone - i PayU zawarły umowę o współpracy. Dzięki temu w ciągu kilku najbliższych tygodni płatności odroczone z Twisto, w ramach platformy PayU Płacę Później, staną się dostępne dla klientów tysięcy sklepów internetowych w Polsce, korzystających z systemu PayU.
Co drugi Polak wyda na prezenty świąteczne 500 zł. Hitami zabawki oraz elektronika
Agencja badawczo-analityczna Zymetria przygotowała raport pt. „Zakupy prezentów świątecznych”. Z badania wynika, że tradycja wręczania prezentów świątecznych jest silnie zakorzeniona wśród Polaków i nie rezygnujemy z ich zakupów mimo panującej epidemii.
Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?
Napędzany pandemią polski e-commerce bije kolejne rekordy: według prognoz w 2020 r. wartość tego sektora przekroczy 100 mld zł. Przez Internet regularnie kupuje już 75% konsumentów. Korzystając z tego trendu, marki coraz chętniej wychodzą poza własne domeny online i rozpoczynają sprzedaż na największych platformach jak Allegro czy Amazon.
W Polsce działa już 10 tys. Paczkomatów. Ale przed świętami urządzenia i tak będą przepełnione
Paczkomat o numerze 10 000 został uruchomiony we Wrocławiu przy ul. Łódzkiej. Choć liczba maszyn stale rośnie, przedstawiciele inPostu ostrzegają, że w okresie przedświątecznym popyt na dostawy do Paczkomatów jest na tyle duży, że może skutkować brakiem przepustowości w niektórych lokalizacjach.