Polska platforma payb.io wychodzi na rynki światowe z nową wersją zakupów za kryptowaluty

Payb.io
Payb.io
payb.io to procesor zakupów online za kryptowaluty, który wprowadza innowacyjny model płatności kryptowalutami za dowolne zakupy w Internecie. Początek roku fintech poświęcił na stworzenie nowej strony www. Dodatkowo payb.io rozbudowało system obsługi i nawiązało kilka istotnych strategicznie relacji partnerskich.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Niespełna rok od premiery usługi na rynku payb.io wprowadziło nowe rozwiązania oraz zmodernizowało swoją stronę internetową. Od teraz, za jednym razem, można wklejać więcej niż tylko jeden link z produktem, jaki chce się kupić. W praktyce oznacza to, że można zamówić kilka towarów jednocześnie z różnych sklepów przy dokonaniu jednej płatności kryptowalutą. Pomaga w tym także funkcja koszyka znana z tradycyjnych sklepów internetowych.

Dodatkowo pojawiła się też indywidualna strona zamówienia z listą produktów, podsumowaniem płatności, statusami zamówienia oraz chatem, z pomocą którego można bezpośrednio skontaktować się z opiekunem zamówienia i doprecyzować wszystkie jego szczegóły, np. rozmiar koszuli, kolor samochodu lub zmienić formę dostawy.

- Dostajemy liczne wiadomości od naszych stałych użytkowników. Zaprzyjaźniony klient ze Szwecji napisał o nowym payb.io, że udało nam się stworzyć "customer friendly system", który rozwiązuje wiele jego problemów. To bardzo ważne dla całego #TEAMpayb i pokazuje, że nasza usługa jest bardzo potrzebna – mówi Marta, jedna z operatorek payb.io.

Sprawdź też: BitBay

Początek roku to dla payb.io także otwarcie się na bardzo poważne partnerstwa o globalnym zasięgu. Międzynarodowa giełda Coinbase to ponad 73 mln użytkowników w ponad 100 krajach. Bramka płatności Coinpayments umożliwia payb.io akceptację płatności w prawie 180 walutach, w tym także w stable coin’ach takich jak Tether, USD Coin, DAI, Binance USD, Paxos itp.

Rozległa strategia marki połączona jest również z rozwojem tokena PAYB. Wraz z zakończeniem sprzedaży inicjalnej, token PAYB został połączony w parze z cyfrowym dolarem (PAYB/USDT), co powoduje większą podzielność zasobów, bo aż do 6 miejsc po przecinku i umacnia pozycję firmy na zagranicznych rynkach. Token PAYB zapewnia systematyczny dochód pasywny od zysków payb.io wypłacany w USDT (Tether) i jest dostępny wyłącznie w obrocie giełdowym.

- Naszym celem było stworzenie kompletnego narzędzia, które będzie naturalnie wykorzystywane w codziennych zakupach towarów i usług. Dzięki payb.io można kupić nie tylko dobra materialne, jak buty czy nieruchomość, ale także zapłacić np. za wakacje czy dentystę. payb.io to właśnie takie narzędzie. Jest przyjazne, funkcjonalne, intuicyjne i dostępne dla każdego na całym świecie – mówi Tomasz Palka, CEO payb.io.

Obecnie prowadzone są rozmowy z jedną z największych w Polsce platform sprzedażowych. Plany zakładają też integrację z systemami e-commerce w Polsce i na świecie oraz kontrakty gwarantujące zakupy produktów dostępnych wyłącznie za kryptowaluty.

ZOBACZ RÓWNIEŻ