Startuje nowe rozwiązanie płatnicze dla e-commerce. Co mogą zyskać sklepy online?

Comfino
Fot. materiały prasowe
Notowana na warszawskiej giełdzie grupa Comperia.pl SA (CPL) uruchomiła marketplace płatności dla e-sklepów. Comfino integruje wszystkie opcje zapłaty za produkt lub usługę w sklepie internetowym i dopasowuje najlepsze rozwiązanie dla konkretnego użytkownika.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Comfino to rozwiązanie płatnicze dla e-commerce. Sklepy internetowe, które skorzystają z rozwiązania, zyskują dostęp do wygodnych dla kupujących form zapłaty. Obecnie to płatność odroczoną, raty (w tym 0 proc.) i kredyt. Comperia pracuje też nad uruchomieniem limitu odnawialnego.

- Konsekwentnie budujemy największy polski marketplace płatności. W jednym miejscu agregujemy wszystkie formy finansowania swoich zakupów, pomagając Polakom znaleźć szytą na miarę formę zapłaty odsuniętej w czasie. Właśnie taka usługa, a nie finansowanie z własnego portfela, jest usługą Comperii - tłumaczy Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA, odpowiedzialny za rozwój nowego projektu.

Comfino nie jest bramką płatniczą ani nie finansuje zakupów z własnego portfela. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, fintech dopasowuje do potrzeb zakupowych użytkownika najlepsze opcje zapłaty w sklepie internetowym. Comperia.pl SA - która stworzyła Comfino - współpracuje z różnymi bankami i innymi fintechami, których finansowanie dystrybuuje. To m.in. Alior Bank, InBank, Twisto. ComperiaRaty współpracuje ponadto z BNP Paribas, Smartney i TakTo.

Co z tego wynika dla e-sklepów?

Dzięki Comfino polskie sklepy zyskują dostęp właściwie do pełnego wachlarza metod sfinansowania zamówienia swoich klientów. - To wygoda, bo u nas wszystko dostają w jednym miejscu. Nie muszą już oddzielnie negocjować z firmami pożyczkowymi, a osobno z dostawcami płatności odroczonych. Nie muszą implementować kilku rozwiązań i kilkukrotnie angażować swojego działu IT. Nasze doświadczenie i algorytmy sprawiają, że każdy klient danego sklepu internetowego znajdzie rozwiązanie finansowe dla siebie - a to oznacza mniej opuszczanych koszyków w ostatniej fazie zamówienia, zwiększenie konwersji, a w konsekwencji wzrost sprzedaży. Nie zapominajmy również o większej satysfakcji klienta z zakupów w sklepie, który oferuje płatności Comfino - tłumaczy Szukalski.

Pierwsze sklepy internetowe już korzystają z rozwiązania Comfino od Comperia.pl SA. To m.in. Kliniki.pl, na których Comfino oferuje pierwsze w Polsce raty 0 proc. za usługi medyczne.

ZOBACZ RÓWNIEŻ