E-commerce

E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie

E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie

Prowadzenie e-sklepu w branży fashion to nie tylko duży koszt, ale też wymagająca organizacja. Potrzebny jest zaufany partner technologiczny, od którego zależy, jakie efekty osiągnie dany biznes. Co zrobić, by wyniki były zadowalające? Zadbać o e-commerce recovery!

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 29.09.2023
Plastic is not fantastic

Plastic is not fantastic

W czasie pandemii Polacy pokochali zakupy w internecie. Jak wynika z raportu „Green Generation” opracowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, w ten sposób kupuje już w naszym kraju 57 proc. internautów. Dzięki zakupom w sieci nie musimy jeździć, a potem chodzić po centrach handlowych. Oszczędzamy czas i paliwo, a często i pieniądze ze względu na atrakcyjne internetowe ceny.

Erli: Mamy coraz większą popularność

Erli: Mamy coraz większą popularność

Erli.pl zarejestrował 2 milionowego klienta na swojej platformie. Wynik ten firma wypracowała w dwa i pół roku od rozpoczęcia działalności.

Nowe technologie w biznesie. Jak AI ułatwia zakupy w sieci?

Nowe technologie w biznesie. Jak AI ułatwia zakupy w sieci?

Programy korzystające ze sztucznej inteligencji (SI, z ang. artificial intelligence, AI) i nauczania maszynowego (z ang. machine learning, ML) coraz częściej są wykorzystywane przez firmy do personalizacji swojej oferty. Czy i jak narzędzia AI mogą ulepszyć proces zakupowy?

Amazon przejmie Ocado? Akcje brytyjskiej spółki skoczyły o 43 proc.

Amazon przejmie Ocado? Akcje brytyjskiej spółki skoczyły o 43 proc.

Sprawa przejęcia Ocado przez Amazona jest jeszcze niepewna. Jednak sama informacja o możliwym wykupieniu brytyjskiej spółki oferującej zakupy z dowozem przez amerykańskiego giganta e-commerce wystarczyła, by akcje Ocado poszły w górę o 43 proc.

Igor Blukowski (oprac.) 26.06.2023

Konsument Nowej Generacji 2023

Konsument Nowej Generacji 2023

Polski konsument się zmienia. Jest coraz starszy, coraz bardziej wymagający i coraz sprawniej posługujący się technologiami mobilnymi. Czas na zmiany!

Cezary Szczepański 16.05.2023
Rafał Brzoska: Sami jesteśmy zaskoczeni tak dobrym I kwartałem

Rafał Brzoska: Sami jesteśmy zaskoczeni tak dobrym I kwartałem

Pomimo trudnych warunków gospodarczych i skomplikowanej sytuacji na rynku e-commerce, InPost w I kwartale br. zanotował wzrost liczby przesyłek o 29% r/r, osiągając 1 996 mln zł, skorygowana EBITDA wzrosła o 36% r/r, osiągając wartość 557 mln zł, natomiast wolumen obsłużonych przesyłek zwiększył się w pierwszym kwartale o 21% r/r, sięgając 198,7 mln sztuk.

Amazon oferuje 10 dolarów za samodzielne odebranie zamówienia

Amazon oferuje 10 dolarów za samodzielne odebranie zamówienia

Amazon, jeden z największych graczy w handlu elektronicznym na świecie, wprowadza nową strategię, aby ograniczyć koszty dostawy. Zamiast wysyłki na adres domowy, firma oferuje klientom 10 dolarów za odbiór zamówienia w punkcie odbioru.

Igor Blukowski (oprac.) 10.05.2023
Seniorzy kupują coraz więcej w internecie. Raport

Seniorzy kupują coraz więcej w internecie. Raport

Jak wynika z raportu „Seniorzy w świecie cyfrowym”, przygotowanego przez Fundację Kobiety e-biznesu, internet służy seniorom przede wszystkim do obsługi konta bankowego (65%), ale już ponad połowa (51%) robi zakupy on-line. Seniorzy coraz odważniej korzystają z aplikacji mobilnych (85%) oraz dokonują płatności bezgotówkowych.

Bez zaufania nie ma sukcesu

Bez zaufania nie ma sukcesu

W branży e-commerce sukces można osiągnąć tylko w jeden sposób – budując zaufanie kupujących – przekonują Aleksandra Borycka i Jakub Stefański z Amazon.pl.

Klient stawia na prostotę

Klient stawia na prostotę

Idealne płatności… nie powinny być zauważane przez klienta. – Jeśli płatności są barierą, klient po prostu nie wykona transakcji – mówi Joanna Erdman, prezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.