Temu - nowy gracz na polskim rynku e-commerce, oferuje gigantyczne obniżki cen i bony zakupowe

temu
Fot. shutterstock.
Temu, nowa platforma handlowa, wkracza na polski rynek e-commerce, oferując klientom atrakcyjne zniżki, darmową dostawę i kody partnerskie. Choć konkurencja dla Allegro i Aliexpress dopiero się u nas rozkręca to w szybkim tempie zyskuje nowych użytkowników.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Aplikacja, stworzona przez DD Holdings, ma na celu zdobycie popularności wśród klientów spoza Chin i wprowadzenie nowej kategorii handlu detalicznego. Po sukcesie w USA, gdzie zdobyła ponad 50 milionów pobrań, Temu kieruje swoje usługi teraz w stronę polskich konsumentów - donosi portal dlahandlu.pl.

Temu stawia na grywalizację

W przeciwieństwie do innych platform, takich jak Shopee, Temu stawia na komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych, m.in. Facebook i Instagram. Zamiast agresywnych kampanii reklamowych, firma skupia się na promowaniu swojej aplikacji poprzez kody partnerskie i grywalizację, czyli wykorzystanie elementów gier do powiększania bazy klientów.

Sundog przyspiesza pracę nad grą na podstawie powieści Olgi Tokarczuk

Temu: oferty dla polskich konsumentów

Platforma Temu specjalnie dla polskich klientów przygotowała oferty w polskiej walucie. Na stronach sklepu można znaleźć towary z ogromnymi obniżkami cen, takie jak buty sneakersy dla kobiet i mężczyzn, sportowe słuchawki bezprzewodowe i wiele innych. Ceny zaczynają się już od 90 groszy. Oprócz wspomnianych wcześniej kodów partnerskich aplikacja stawia na bony zakupowe, których wartość zależy od wydanej sumy.

Cena wygrywa z recenzjami

Mimo atrakcyjnych ofert, platforma Temu nie cieszy się dobrą reputacją za oceanem. Amerykańskie media donoszą o prawdopodobnych nadużyciach dotyczących danych użytkowników aplikacji. Portal dlahandlu.pl zaznacza, że w recenzjach aplikacji w USA można znaleźć informacje o uszkodzonych produktach, opóźnionych dostawach i braku odpowiedzi ze strony obsługi klienta. Niemniej jednak, artykuły pochodzą bezpośrednio od chińskich producentów i są oferowane w bardzo niskich cenach - a to często jest główny argument przy podejmowaniu decyzji o zakupie - stąd tak duża liczba klientów w USA.

Temu wkracza na polski rynek e-commerce, oferując klientom nową kategorię handlu detalicznego. Czy jego atrakcyjne zniżki i promocje przyciągną polskich konsumentów? Czas pokaże, jak platforma poradzi sobie na konkurencyjnym rynku e-commerce w Polsce.

Czy imigranci rozwiążą problem systemu emerytalnego w Polsce? ZUS: potrzebujemy 2 mln cudzoziemców

ZOBACZ RÓWNIEŻ