Inuru pozyskało 10 mln dolarów i rusza ze sprzedażą w sklepach Walmart. Co szykuje polska firma?
Marcin Ratjczak i Patrick BarkowskiJak podano w komunikacie, dzięki wejściu do Walmart Inuru spodziewa się trzycyfrowego wzrostu przychodów w tym roku.
Inuru ruszyło na podbój USA
Firma wprowadza innowacje w zakresie integracji OLED z przedmiotami codziennego użytku z myślą o rozrywce, bezpieczeństwie i marketingu. Znana z podświetlania butelek Coca-Coli i Cattier za pomocą drukowanej technologii OLED, Inuru wchodzi na amerykański rynek zabawek i gier. Firma stworzyła pierwszą grę planszową z technologią OLED, która jest już dostępny w Walmart.
Firma, by odpowiedzieć na wzmożony popyt, realizuje nową linię produkcyjną w pobliżu Berlina. Zautomatyzowana linia pozwoli Inuru znacznie obniżyć koszty produkcji. Jak tłumaczą jej przedstawiciele, do tej pory wysoki koszt produkcji OLEDów uniemożliwiał ich popularyzację pomimo zalet: cienkiej jak papier struktury i możliwości recyklingu.
Przeczytaj także nasz wywiad z Marcinem Ratajczakiem, szefem Inuru
W co zainwestuje Inuru
Jak podaje startup, wsparcie inwestorów pozwoli firmie wykorzystać technologię do zupełnie nowych zastosowań, które skorzystają z bardziej widocznych etykiet. W najbliższym czasie, Inuru chce zwiększych bezpieczeństwo przyjmowania leków - wykorzystując swoją technologię do tworzenia inteligentnych i interaktywnych etykiet.
- Inwestycja Adamed potwierdza pilną potrzebę lepszego oznaczania leków. Nasze etykiety OLED umożliwiają firmom farmaceutycznym wspierać przestrzegania zaleceń lekarskich i pomagają pacjentom odzyskać kontrolę nad swoim zdrowiem. Dzięki współpracy z globalnymi liderami innowacji, takimi jak CEACO, Displate i Cattier, nasza technologia dojrzała, a my zwiększyliśmy moce produkcyjne. Ta skala umożliwia nam wytwarzanie doskonałych produktów w sposób bardziej wydajny i opłacalny, co ostatecznie przyniesie korzyści szerszemu rynkowi - tłumaczy Marcin Ratajczak, CEO Inuru.
- Dążąc do wykorzystania naszej technologii OLED w celu zrewolucjonizowania branży opieki zdrowotnej i FMCG, przyglądamy się różnym możliwościom finansowym, w tym wejściu na giełdę. To stanowi część strategii kapitałowej, która pozwoli nam podtrzymać nasze cele, czyli szybkie skalowanie i ułatwienie nam wejścia na nowe rynki, geograficznie i w różnych branżach - powiedział Robert Chudala, dyrektor finansowy Inuru.