oled
zobacz inne tematyInuru pozyskało 10 mln dolarów i rusza ze sprzedażą w sklepach Walmart. Co szykuje polska firma?
Jak poinformowała firma, pieniądze zainwestował m.in. prywatny inwestor z branży LED oraz grupa funduszy: Aper Ventures, Adamed Technology, ARIA i aniołowie biznesu. Jednocześnie produkty polskiej firmy pojawiły się w sprzedaży w sklepach Walmart.
Noctiluca poprowadzi prace B+R dla amerykańskiego partnera z MIT
Noctiluca - spółka technologiczna z Torunia, rozwijająca związki chemiczne m.in. do wyświetlaczy OLED - podpisała umowę z Inkbit Corporation. Partner to podmiot będący spin-offem Massachusetts Institute of Technology (MIT), który zajmuje się rozwojem technologii druku 3D. Noctiluca będzie dla niego realizować projekty badawczo-rozwojowe.
Noctiluca pozyskuje 4 mln zł. Technologią polskiej firmy interesują się największe koncerny z branży
Noctiluca, technologiczna spółka z branży wyświetlaczy, przygotowuje się do pierwszego komercyjnego wdrożenia autorskiego emitera OLED 3-ciej generacji (TADF) o zielonej barwie. Rozwój innowacyjnej technologii jest możliwy między innymi dzięki wsparciu ze środków publicznych – spółka pozyskała łącznie niemal 4 mln zł.
Marcin Ratajczak, Inuru: "Współpraca z Coca-Colą jest jak rola w filmie z Angeliną Jolie" [WYWIAD]
Po współpracy z takim gigantem jak Coca-Cola, wszystkim wydaje się, że osiągnąłeś już praktycznie wszystko. Nikt nie zaprasza cię na castingi, bo producenci myślą, że się za bardzo cenisz. Jesteśmy w tej samej sytuacji. Prowadzenie spółki jest jak sterowanie okrętem po bardzo dzikich wodach - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Marcin Ratajczak, współzałożyciel startupu Inuru.
55-calowy telewizor za 100 zł? Inuru przekonuje, że to możliwe
Nasza technologia jest na tyle interesująca, że za jakiś czas będziemy w stanie wydrukować 55-calowy telewizor za 100 zł. Będzie można powiesić go na ścianie jak plakat. Wydrukowaliśmy już małe prototypu - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Marcin Ratajczak, współzałożyciel Inuru.