Aktualności

Siła przywództwa bliskiego ludziom

Siła przywództwa bliskiego ludziom

Tworzenie kultury organizacyjnej to o wiele więcej niż tylko pięknie brzmiące frazy – dobry przykład muszą dawać przede wszystkim liderzy, którzy swoim zachowaniem kształtują zachowanie wszystkich członków organizacji.

Senat o CPK: "Cyrk w budowie"

Senat o CPK: "Cyrk w budowie"

W senacie trwa dyskusja o Centralnym Porcie Komunikacyjnym: "Setki miliardów złotych za port lotniczy, który Rosjanie mogą zniszczyć w ciągu 5 minut"

Kuriozalne nagrody za Polski Ład

Kuriozalne nagrody za Polski Ład

Półtora miliona złotych nagród przyznano pracownikom Ministerstwa Finansów za przygotowanie największego bubla prawniczego od czasów II wojny światowej.

Startuje II edycja funduszu stypendialnego Różnorodność w IT

Startuje II edycja funduszu stypendialnego Różnorodność w IT

Future Collars, nowoczesna szkoła programowania i kompetencji cyfrowych online, uruchomiła nabór do drugiej edycji funduszu stypendialnego Różnorodność w IT. Celem inicjatywy jest wsparcie osób z ograniczeniami finansowymi i znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej w zdobyciu niezbędnych umiejętności do rozpoczęcia pracy w branży IT.

Redakcja 20.05.2022
"Wkrótce podamy nowych artystów, nie dążymy do podwyżek cen". Znamy szczegóły festiwalu w Jarocinie

"Wkrótce podamy nowych artystów, nie dążymy do podwyżek cen". Znamy szczegóły festiwalu w Jarocinie

Jeszcze za wcześnie, żeby mówić o odbiciu w branży. Z pewnością brak obostrzeń przekłada się na zdecydowanie lepszą frekwencję podczas wydarzeń. Natomiast sytuacja ekonomiczna w kraju, jak również wojna za naszą wschodnią granicą powodują widocznie mniejsze zainteresowanie zakupem biletów z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem - mówi Marek Szymański, COO Good Taste Production.

Michał Lasocki: "Polacy są w światowej czołówce, jeśli chodzi o zażywanie suplementów" [WYWIAD]

Michał Lasocki: "Polacy są w światowej czołówce, jeśli chodzi o zażywanie suplementów" [WYWIAD]

Przyszłością rynku suplementów jest edukacja – każdy powinien mieć dostęp do dokładnych informacji na temat konkretnych produktów. Przez ostatnich kilkanaście lat klienci raczej na ślepo zażywali suplementy – widzieli reklamę w gazecie i kupowali substancję. Kierowanie się impulsem to w tym przypadku ogromny błąd - mówi Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson SA.