Aktualności

Prywatność w sieci kluczowa dla 93% firm

Prywatność w sieci kluczowa dla 93% firm

Jak wynika z nowego raportu, firmy na całym świecie podwoiły swoje wydatki na ochronę prywatności w sieci. Wynika to głównie z tego, że coraz więcej osób pracuje na home office ze względu na pandemię Covid-19.

Startupy zagrają o mentoring

Startupy zagrają o mentoring

InQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu ogłosił nowy konkurs dla startupów. To organizowany po raz piąty "Zagraj o mentoring".

Załamanie kursu bitcoina. Z rynku wyparowało ponad 360 mld dolarów

Załamanie kursu bitcoina. Z rynku wyparowało ponad 360 mld dolarów

W niedzielę, 18 kwietnia, na skutek pogłosek o śledztwie amerykańskiego Departamentu Stanu, kurs Bitcoina i innych kryptowalut uległ błyskawicznego załamaniu. Chwilowe spadki sięgały nawet 10 proc., co oznacza, że z rynku mogło zniknąć nawet 360 mld dolarów - analizuje portal bankier.pl.

Jak prawidłowo informować o cenach towarów i usług? "Kontrola wykazała liczne nieprawidłowości"

Jak prawidłowo informować o cenach towarów i usług? "Kontrola wykazała liczne nieprawidłowości"

Inspekcja Handlowa w 2020 roku skontrolowała ponad 2 tys. przedsiębiorców. Nieprawidłowości dotyczące informowania o cenach wykryto u prawie połowy kontrolowanych. Inspekcja przypomina, że w przypadku rozbieżności lub wątpliwości co do ceny za oferowany towar lub usługę konsument ma prawo do żądania sprzedaży towaru lub usługi po cenie dla niego najkorzystniejszej.

Kuba Dobroszek 16.04.2021
Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?

Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?

8-10 czerwca br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19.

Facebook korzysta już w 100% z energii odnawialnej

Facebook korzysta już w 100% z energii odnawialnej

Facebook poinformował, że jego globalna działalność zasilana jest już wyłącznie energią odnawialną. Teraz firma koncentruje się na tym, aby uzyskać jeszcze większy cel, jakim jest osiągnięcie zerowej emisji netto w całym "łańcuchu wartości" do 2030 r.

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.