Aktualności

Polskie drabiny pojadą do Izraela

Polskie drabiny pojadą do Izraela

Mimo ograniczeń związanych z pandemią, polskie firmy podbijają światowe rynki. Rodzimy producent specjalistycznych drabin wielofunkcyjnych podpisał właśnie kontrakt z izraelskim importerem. Cały proces wspierała Polska Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH). Współpraca została zaplanowana na 3 lata.

Robert Mierwiński (oprac.) 08.12.2020
Spada popyt na kredyty mieszkaniowe

Spada popyt na kredyty mieszkaniowe

W listopadzie br. zainteresowanie kredytami mieszkaniowymi spadło o 4,4 proc. w porównaniu do tego z 2019 roku - wynika z najnowszego odczytu BIK Indeksu Popytu na Kredyty Mieszkaniowe.

Browar Pinta stawia na eksport. Wzrost zamówień o 300 proc.

Browar Pinta stawia na eksport. Wzrost zamówień o 300 proc.

Rzemieślniczy Browar Pinta już w październiku podwoił wartość swojego zeszłorocznego eksportu piw, a do końca tego roku – jeśli zrealizuje wszystkie zamówienia – może osiągnąć 300 proc. wzrostu. Jak chwalą się jego przedstawiciele, dzieje się to mimo problemów wynikających z pandemii.

Robert Mierwiński (oprac.) 08.12.2020
Rewolucyjne zmiany w IKEA. "To nie może być luksusem dla nielicznych"

Rewolucyjne zmiany w IKEA. "To nie może być luksusem dla nielicznych"

IKEA zapowiedziała, że do 2025 połowę menu oferty restauracyjnej będą stanowić dania bezmięsne. - Wybór zrównoważonej diety nie może być luksusem dla nielicznych. On powinien być częścią życia każdego z nas - uważa Lena Pripp-Kovac, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w IKEA.

Uproszczone postępowanie restrukturyzacyjne. Kiedy je wykorzystać?

Uproszczone postępowanie restrukturyzacyjne. Kiedy je wykorzystać?

Nowe rozwiązanie w polskim prawie, czyli uproszczone postępowanie restrukturyzacyjne, może okazać się zbawieniem dla firm w kryzysie. Mecenas Mateusz Waberski pisze, kiedy można je wykorzystać.

mecenas Mateusz Waberski, adwokat Kancelarii Zimmerman i Wspólnicy 07.12.2020
Answear.com chce wejść na giełdę i do 11 kolejnych krajów

Answear.com chce wejść na giełdę i do 11 kolejnych krajów

W najbliższym czasie Answear.com będzie chciał wejść na 11 kolejnych rynków - poinformowali podczas wirtualnej konferencji prasowej przedstawiciele firmy. Jednocześnie firma utrzymuje swoje plany debiutu na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych do końca tego roku.

Przedsiębiorcy stracą pomoc publiczną przez nieposłusznych klientów? Jest interwencja u wicepremiera

Przedsiębiorcy stracą pomoc publiczną przez nieposłusznych klientów? Jest interwencja u wicepremiera

Rzecznik MŚP, Adam Abramowicz, podjął interwencję u wicepremiera, Jarosława Gowina, w sprawie nowej ustawy, która umożliwi odmowę udzielenia pomocy publicznej przedsiębiorcy, który złamie rządowe obostrzenia wydane w ramach walki z pandemią. Kontrowersje budzi otwarty katalog naruszeń, pod który można podpiąć np. odmowę noszenia maseczki przez klientów.

GMC Live! vol.3 Ostatnie dni przed startem

GMC Live! vol.3 Ostatnie dni przed startem

Już w najbliższy czwartek, 3 grudnia na platformach Facebook i YouTube organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej.

Biznes po Brexicie. Konsekwencje zakończenia okresu przejściowego

Biznes po Brexicie. Konsekwencje zakończenia okresu przejściowego

31 grudnia 2020 r. zakończy się tzw. okres przejściowy, a brytyjskie firmy przestaną podlegać przepisom UE. Przedsiębiorców w Anglii, Walii i Szkocji zaczną obowiązywać nowe zasady i żeby kontynuować działalność w krajach UE mogą być zobowiązani do rejestracji firmy w państwie członkowskim.

Magnes na studentów. Szansa dla przedsiębiorców

Magnes na studentów. Szansa dla przedsiębiorców

Czy Polska może się więc stać magnesem dla najlepszych studentów, chcących zbudować swoją globalną firmę właśnie nad Wisłą? Tak, jeśli wykorzystamy nasze atuty. Jednym z nich jest program Erasmus. O tym, w jaki sposób program może przełożyć się na polski biznes, rozmawialiśmy podczas specjalnej debaty.

Email marketing + e-commerce = TRUE LOVE

Email marketing + e-commerce = TRUE LOVE

Mogę śmiało stwierdzić, że email i e-commerce są właściwie nierozłączne. Za pomocą maila klienci dowiadują się o nowych promocjach bądź otrzymują garść inspiracji. Ale email wykorzystywany jest też w innym celu - żeby poinformować o prawidłowym założeniu konta czy przy potwierdzeniu złożenia zamówienia lub wpłynięcia płatności.