6 zasad działania na LinkedIn

fot. Adobe Stock fot. Adobe Stock
Prowadzenie działań na LinkedIn nie jest łatwe. Znając kilka zasad, rozbudujesz system działań dostosowany do swoich potrzeb i możliwości.

Będąc aktywnym na LinkedIn, zyskasz przewagę nad 90 proc. użytkowników tego serwisu w Polsce, którzy tylko czytają publikacje innych. Zastanawiasz się, czy ten portal jest już skuteczny w naszym kraju? Tak! Okazuje się, że wśród biernych użytkowników LinkedIn są osoby zajmujące najwyższe stanowiska w firmach. Warto potraktować ten kanał, jako miejsce w którym możesz się pokazać i zdobyć nowych klientów. Co jest najważniejsze?

1. Nastawienie

Wdrożenie nowego narzędzia wymaga czasu i jest absorbujące. Rezultaty nie przyjdą od razu. Z naszego doświadczenia wynika, że pierwsze efekty przychodzą zwykle po trzech miesiącach. Obok zaangażowania, potrzebna będzie cierpliwość.

2. Cel

Ważne, byś wiedział, po co jesteś na LinkedInie. Być może twoja odpowiedź będzie szybka: „chcę więcej sprzedawać!”. W takim przypadku musisz się zastanowić, jakich klientów chciałbyś pozyskać. 

Może chcesz mieć po prostu większą rozpoznawalność w branży, więcej zaproszeń na konferencje, a może szukasz pracowników?

Określenie dokładnego celu na początku twojej przygody bardzo ci pomoże. Żeby poszukać inspiracji, zobacz, jak to robią inni. Wykorzystaj do tego wyszukiwarkę w portalu lub jedno z dostępnych narzędzi, np. Sales Navigator.

3. Profil

Technicznym aspektem, który mocno wyróżnia LinkedIna, to dobrze prowadzony profil, który powinien działać jak landing page. Czyli taka strona, na której jest tylko jeden cel,...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 1/2020 (52)

Więcej możesz przeczytać w 1/2020 (52) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY