santander leasing

zobacz inne tematy
Samorządy otrzymają stacje ładowania aut elektrycznych. Rusza nowy program grantowy

Samorządy otrzymają stacje ładowania aut elektrycznych. Rusza nowy program grantowy

6 czerwca wystartował pierwszy w branży leasingowej ogólnopolski program grantowy dla samorządów. Projekt „Razem dla eko-zmiany” przewiduje przekazanie i utrzymanie sieci stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Za realizację programu odpowiadają Fundacja Santander Bank Polska wraz Santander Leasing, a do współpracy zaproszeni zostali GreenWay Polska oraz PSPA.

M. Włodarczyk, Santander Leasing: Wierzymy w to, że jesienią powrócą inwestycje [WIDEO]

M. Włodarczyk, Santander Leasing: Wierzymy w to, że jesienią powrócą inwestycje [WIDEO]

Mimo wielu wyzwań stojących przed rynkiem leasingu w Polsce, trzeba mieć nadzieję na zmianę obecnego, negatywnego trendu. Jeśli gospodarka zacznie się rozwijać, to również i polskie firmy powinny powrócić do inwestycji. Wraz z nimi rynek leasingu powróci do trendu wzrostowego - mówi w rozmowie z My Company Polska Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing.

Dynamicznie rośnie świadomość ekologiczna firm

Dynamicznie rośnie świadomość ekologiczna firm

Z najnowszego badania Leasing Index przeprowadzonego przez Santander Leasing widać znaczący wzrost zainteresowania firm ochroną środowiska w porównaniu z danymi z 2019 r. Już 69 proc. małych firm deklaruje, że przy prowadzeniu firmy kieruje się troską o ochronę środowiska (o 18 pkt proc. więcej niż trzy lata temu).

„Cyfryzacja? To się opłaca!” Debata ekspertów w My Company Polska

„Cyfryzacja? To się opłaca!” Debata ekspertów w My Company Polska

Wynajem samochodu za pomocą zegarka, zakupy przy użyciu okularów, które same sprawdzają, na którym towarze z wystawy skupiamy wzrok, inteligentne lodówki pilnujące zakupów żywności. To nie futurystyczna wizja Stanisława Lema, lecz przewidywania uczestników debaty „Transformacja cyfrowa i bezpieczeństwo w finansach”, która odbyła się w redakcji My Company Polska.

Rekordowy rok dla Santander Leasing – wartość inwestycji za 2021 r. osiągnęła poziom 6,8 mld zł

Rekordowy rok dla Santander Leasing – wartość inwestycji za 2021 r. osiągnęła poziom 6,8 mld zł

Jak podaje ZPL w całym 2021 r. branża leasingowa sfinansowała środki trwałe o łącznej wartości 88 mld zł (+30,7 proc. r/r). Na tym tle rewelacyjnie wypadł Santander Leasing, który sfinansował inwestycje o rekordowej wartości 6,8 mld zł (+28,3 proc. r/r), odnotowując dwucyfrowe wzrosty w finansowaniu kluczowych segmentów rynku.

Biometria wkracza do polskiej bankowości

Biometria wkracza do polskiej bankowości

Santander Leasing wprowadza możliwość zawierania umów leasingu z wykorzystaniem podpisu biometrycznego, czyli własnoręcznego podpisu złożonego rysikiem na urządzeniu elektronicznym.

Nowy lider. Tyran czy empata. Debata My Company Polska

Nowy lider. Tyran czy empata. Debata My Company Polska

Ani tyran, ani empata. Raczej ktoś niebojący się podjąć decyzji w niepewnych czasach, dbający o rozwój swojego zespołu, sprawny w komunikacji i będący blisko ludzi. Czy taki ktoś w ogóle istnieje? – zastanawiali się uczestnicy kolejnej debaty „My Company Polska” z cyklu „Normalność 2.0”.

Santander Leasing startuje z finansowaniem konsumentów

Santander Leasing startuje z finansowaniem konsumentów

Spółka postanowiła wejść po raz pierwszy na rynek konsumencki, a wraz z tym z ofertą finansowania fotowoltaiki. Santander Leasing w ramach swojej strategii w dłuższej perspektywie będzie się koncentrować i rozwijać linię produktów skierowanych do konsumentów, w tym wspomagać klientów indywidualnych w przejściu “na zieloną stronę mocy” poprzez ułatwianie dostępu do inwestycji proekologicznych.

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

To nie jest pytanie „czy?” ale „kiedy?”. Kiedy polskie firmy powinny ruszyć z „zielonymi inwestycjami”? Zdaniem uczestników debaty zorganizowanej przez My Company Polska, jak najszybciej.

Leasing szansą w czasach po pandemii

Leasing szansą w czasach po pandemii

Mimo pandemii przedsiębiorcy nadal z chęcią korzystają z finansowania w postaci leasingu. To nie tylko szansa na obniżenie długoterminowych kosztów działalności, ale także odpowiedź na wyzwania związane z nową rzeczywistością.

Santander Leasing uruchamia sprzedaż samochodów online

Santander Leasing uruchamia sprzedaż samochodów online

Z racji na sytuację związaną z epidemią oraz faktem, że coraz więcej procesów związanych z obsługą klientów odbywa się w sposób zdalny i zautomatyzowany Santander Leasing zdecydował się na stworzenie dedykowanej platformy sprzedaży nowych pojazdów osobowych pod marką multisalon24.pl.

Rysa na wizerunku

Rysa na wizerunku

Marka godna zaufania – wyrobienie sobie takiej opinii wśród klientów jest trudne, jeszcze trudniejsze jest jej utrzymanie. Podpowiadamy, gdzie czają się największe zagrożenia mogące zniszczyć firmową reputację.

Przeszliśmy do świata cyfrowego [WYWIAD]

Przeszliśmy do świata cyfrowego [WYWIAD]

Branża leasingowa potrzebuje wsparcia i zmian legislacyjnych, które mogłyby być ujęte w kolejnych pakietach antykryzysowych, począwszy od zniesienia wymogu zawierania umów w formie pisemnej po ochronę nabytych praw podatkowych – mówi Krzysztof Kowalewski, wiceprezes zarządu Santander Leasing S.A.

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.

Rekordowa dynamika finansowania eko-pojazdów

Rekordowa dynamika finansowania eko-pojazdów

Firmy zainteresowane inwestycjami w pojazdy elektryczne mogą liczyć na dofinansowanie takich zakupów w ramach programu rządowego „eVAN” oraz „Koliber”. Startujący program wpisuje się w trend zwiększonego poziomu zainteresowania firm pozyskiwaniem zielonych inwestycji.