pandemia

zobacz inne tematy
Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Zdobycie i utrzymanie zaufania klientów w czasie pandemii koronawirusa to wyzwanie dla wielu firm, również tych z branży KEP. Od początku marca dla odbiorców szczególnie ważne stało się bezpieczeństwo zakupów i unikanie dużych skupisk ludzkich, dlatego znaczna część z nich zwróciła się w stronę e-commerce.

Forum Ekonomiczne 2020. Wygrać wyścig z pandemią

Forum Ekonomiczne 2020. Wygrać wyścig z pandemią

Pandemia COVID-19 wywróciła globalne relacje gospodarcze. W tej trudnej i nieprzewidywalnej rzeczywistości przed Polską stoi olbrzymia szansa – wynika z debat zorganizowanych podczas tegorocznego Forum Ekonomicznego 2020 zorganizowanego wyjątkowo w Karpaczu.

Z kryzysem radzimy sobie lepiej niż inni

Z kryzysem radzimy sobie lepiej niż inni

Każdy kryzys jest katalizatorem zmian. Coś, co dotąd wydawało się niemożliwe, nagle robi się koniecznością – mówi dr Ernest Pytlarczyk – główny ekonomista i dyrektor Departamentu Analiz Makroekonomicznych banku Pekao.

Trzy czwarte firm w Europie zmienia podejście do pracy zdalnej

Trzy czwarte firm w Europie zmienia podejście do pracy zdalnej

Nowa rzeczywistość epidemiczna wymusiła na firmach długofalową zmianę podejścia do pracy i biura. Trzy czwarte najemców w Europie Środkowo-Wschodniej zwiększyło udział pracy zdalnej i wdrożyło technologie, które ją ułatwiają – wskazuje raport CBRE „CEE Occupier Survey”.

Czerwone strefy rozleją się na całą Polskę? Minister zdrowia ostrzega

Czerwone strefy rozleją się na całą Polskę? Minister zdrowia ostrzega

Jeśli Polacy będą lekceważyć zasady sanitarne, to tzw. czerwone strefy rozleją się na mapie i w końcu obejmą cały kraj - powiedział w rozmowie z Polskim Radiem minister zdrowia, Łukasz Szumowski. Tymczasem pomimo pierwotnych zapowiedzi, obostrzenia objęły także organizację konferencji i kongresów.

Smutek tropików. Jak uratować branżę turystyczną?

Smutek tropików. Jak uratować branżę turystyczną?

Turystyka jest jednym z sektorów najbardziej doświadczonych kryzysem wywołanym pandemią. – Zagrożone są miliony miejsc pracy – stwierdził niedawno sekretarz generalny Światowej Organizacji Turystyki Zurab Pololikaszwili. W Europie pojawiają się różne sposoby na ratowanie branży. Ten sezon dla większości podmiotów działających na tym rynku, szczególnie zagranicznym, jest praktycznie stracony.

Biznes chce mieć czyste ręce

Biznes chce mieć czyste ręce

Pandemia COVID-19 uświadomiła nam, jak bardzo ważna w życiu codziennym jest higiena. I pokazała, że w przestrzeni publicznej można w tej materii wiele poprawić.

Jak się zmienić, by wygrać z pandemią

Jak się zmienić, by wygrać z pandemią

Innowacje to nie tylko technologie i produkty tworzone przez inżynierów, ale przede wszystkim wpojone w kulturę firmy myślenie, jak się zmieniać, by być lepszym – mówili uczestnicy webinaru „My Company Polska”. Punktem wyjścia do rozmowy był najnowszy raport Ayming „Droga do innowacji a COVID-19. Wyzwania dla CEO”.

Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych

Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych

Najnowsze dane wskazują, że sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na stosunek klientów do poszczególnych sieci handlowych. W największym stopniu zaufanie Polaków w tym okresie zwiększyło się do Biedronki (14,3%), Lidla (12,5%), Carrefoura (11,2%) oraz Kauflandu (11,0%).

Tarcza finansowa PFR: jak szybko pozyskać subwencję?

Tarcza finansowa PFR: jak szybko pozyskać subwencję?

W walce o przetrwanie firmy w czasie COVID-19 liczą się czas i pieniądze. O tym, jak szybko i bezproblemowo pozyskać subwencję z Tarczy Finansowej PFR, opowiadają konsultanci Banku Pekao SA, którzy na co dzień wspierają przedsiębiorców.

Webinar „Innowacje receptą na kryzys. Jak się zmienić, by wygrać z pandemią” [TRANSMISJA]

Webinar „Innowacje receptą na kryzys. Jak się zmienić, by wygrać z pandemią” [TRANSMISJA]

Myślenie innowacjami jest receptą na kryzys. To droga, która z reguły kończy się transformacją modelu biznesowego. Dziś w czasie załamania gospodarczego wiele przedsiębiorstw powinno rozważyć ten kierunek działania. Pokazujemy, jak to dobrze zrobić, skąd wziąć pieniądze, jak zarządzać zmianą, ryzykiem i w końcu kto nam może w tym pomóc.