Wywiady

Marki zmienią świat na lepsze. Wywiad z Michałem Raszką

Marki zmienią świat na lepsze. Wywiad z Michałem Raszką

– Wojna w Ukrainie pokazuje, że kupując albo bojkotując konkretne produkty, opowiadamy się po stronie dobra albo zła. Nasz portfel staje się ważnym narzędziem politycznym – mówi Michał Raszka, ekspert od marketingu, dyrektor komunikacji i strategii w Grupie PRC Holding, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie.

Biznes bez granic. Wywiad z Piotrem Kubą

Biznes bez granic. Wywiad z Piotrem Kubą

– Bezpośrednie inwestycje zagraniczne to dla wielu firm kolejny krok rozwojowy. Bez wyjścia poza granice nie mogłyby dalej rosnąć – mówi Piotr Kuba, członek zarządu PFR TFI.

Startupowcy pomogą w odbudowie Ukrainy. WayToUA to wirtualne loty do zniszczonych miast [WYWIAD]

Startupowcy pomogą w odbudowie Ukrainy. WayToUA to wirtualne loty do zniszczonych miast [WYWIAD]

Zdecydowana większość inicjatyw jest skupionych na kupnie amunicji lub wsparciu humanitarnym, my myślimy już o przyszłości. Niektóre miasta są naprawdę doszczętnie zniszczone. Wojna w pewnym momencie się skończy, będą potrzebne kolejne gigantyczne środki finansowe. Chcemy być na to przygotowani - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Karolina Matviiv, współzałożycielka WayToUA.eu.

"Wkrótce podamy nowych artystów, nie dążymy do podwyżek cen". Znamy szczegóły festiwalu w Jarocinie

"Wkrótce podamy nowych artystów, nie dążymy do podwyżek cen". Znamy szczegóły festiwalu w Jarocinie

Jeszcze za wcześnie, żeby mówić o odbiciu w branży. Z pewnością brak obostrzeń przekłada się na zdecydowanie lepszą frekwencję podczas wydarzeń. Natomiast sytuacja ekonomiczna w kraju, jak również wojna za naszą wschodnią granicą powodują widocznie mniejsze zainteresowanie zakupem biletów z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem - mówi Marek Szymański, COO Good Taste Production.

Kuba Dobroszek 20.05.2022
Michał Lasocki: "Polacy są w światowej czołówce, jeśli chodzi o zażywanie suplementów" [WYWIAD]

Michał Lasocki: "Polacy są w światowej czołówce, jeśli chodzi o zażywanie suplementów" [WYWIAD]

Przyszłością rynku suplementów jest edukacja – każdy powinien mieć dostęp do dokładnych informacji na temat konkretnych produktów. Przez ostatnich kilkanaście lat klienci raczej na ślepo zażywali suplementy – widzieli reklamę w gazecie i kupowali substancję. Kierowanie się impulsem to w tym przypadku ogromny błąd - mówi Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson SA.

Wilczyńska-Baraniak: "Firmy często zapominają o bezpieczeństwie dużych zbiorów danych" [WYWIAD]

Wilczyńska-Baraniak: "Firmy często zapominają o bezpieczeństwie dużych zbiorów danych" [WYWIAD]

– Świadomość dotycząca znaczenia danych z pewnością wzrasta w polskich firmach – dane są dzisiaj postrzegane jako klucz do sukcesu organizacji. Natomiast znaczącej poprawy wymaga wdrożenie efektywnych systemów do zarządzania big data – uważa Justyna Wilczyńska-Baraniak, adwokat, lider Zespołu Prawa Własności Intelektualnej, Technologii i Danych Osobowych, kancelaria EY Law.

Upmedic zamienia wiedzę lekarza w cyfrowe dane. W III kwartale 2022 druga runda finansowa [WYWIAD]

Upmedic zamienia wiedzę lekarza w cyfrowe dane. W III kwartale 2022 druga runda finansowa [WYWIAD]

Obecnie w Polsce nie tylko różne specjalizacje stosują odmienną terminologię i standardy opisów, ale także inaczej opis wykona np. ośrodek radiologiczny w Krakowie ,a inaczej w Warszawie, nie mówiąc już o mniejszych miejscowościach. W momencie, kiedy każdy lekarz opisuje pacjentów w podobny sposób, to eliminujemy problemy interpretowania diagnozy - tłumaczy Paweł Paczuski, CEO Upmedic.

Ukrainian Dream. Przyjechali do Polski i zrobili biznes

Ukrainian Dream. Przyjechali do Polski i zrobili biznes

Przyjechali do Polski, gdzie zrealizowali swój american dream, budując milionowe startupy. Barbarzyńska wojna ich zmroziła. Ross Knap, Vadym Melnyk i Vasyl Rakivnenko opowiadają o tym, jak Ukraina, wciśnięta w objęcia Rosji, straciła szansę na bycie gospodarczą Polską bis. Tłumaczą, czego się tu nauczyli i jak razem możemy stać się lepsi.

Kuba Dobroszek, Grzegorz Sadowski 31.03.2022
Małe firmy są mamione wspaniałymi perspektywami. Uda się nielicznym, bo e-commerce kosztuje [WYWIAD]

Małe firmy są mamione wspaniałymi perspektywami. Uda się nielicznym, bo e-commerce kosztuje [WYWIAD]

- Wiele osób pokazuje sukces Zalando, jako przykład, że da się szybko rosnąć. Tyle, że Zalando to startup, który dopiero niedawno stał się rentowny, a inwestycji raczej nie spłacił. Lepiej zobaczmy, jak rozwija się LPP. Stworzenie dobrego e-commercu dla takiego gracza to gigantyczna inwestycja - tłumaczy w wywiadzie Tomasz Woźniak, partner i CEO w firmie Future Mind.