Inga Songin: "Działania edukacyjne to odpowiedzialność również biznesu. Walczmy o to, co ważne"

Inga Songin
Inga Songin
Pokolenie Z jest bardziej świadome, to pokolenie aktywistów. Młodzi ludzie chcą poświęcać czas i energię na rzeczy, które przynoszą większą wartość, mają sens. Firmy muszą określić, o czym jest marka, którą zarządzają, bo tylko wtedy działania CSR-owe są wiarygodne i mogą wykorzystać potencjał pracowników - mówi Inga Songin, dyrektor marketingu Reckitt.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Inga Songin to dyrektor marketingu firmy Reckitt. Z ekspertką rozmawiamy m.in. o przyczynach marginalizacji sfery edukacyjnej w Polsce oraz konsekwencjach zaniedbań i potrzebie otwartej komunikacji normalizującej tę tematykę. - Biznes współpracujący z organizacjami społecznymi to ogromna siła. Takimi działaniami firmy mogą nie tylko zmienić świat, ale również poprawić wskaźniki biznesowe - uważa nasza rozmówczyni.

Wywiad odbył się podczas konferencji Open Eyes Economy Summit 2022 w Krakowie. Zachęcamy do odsłuchania całej rozmowy.

ZOBACZ RÓWNIEŻ