reklama
zobacz inne tematyRynek reklamowy w Polsce osiągnie w tym roku wartość 2,8 mld dolarów
Przewiduje się, że w 2024 r. wydatki na reklamę cyfrową wzrosną o 7,4%, osiągając 59,6% globalnych wydatków, przy dwucyfrowym wzroście w przypadku retail media i płatnych serwisów społecznościowych. Podczas gdy w Polsce W 2024 r. digital powinien osiągnąć́ wzrost na poziomie 10%.
Las Vegas w Lublinie? Reklama, którą podzielisz się ze znajomymi
Jaka przyszłość czeka reklamę billboardową w 2024 roku? Eksperci nie mają wątpliwości, że era cyfrowa przyspiesza personalizację treści.
Reklama online – niech cię znajdą!
Jak cię nie zobaczą, to nie kupią. Dlatego budowa rozpoznawalności to absolutna podstawa biznesu w e-commerce. Jak to robić?
Aflofarm przegrało w sądzie. Reklamy suplementów pod specjalnym nadzorem
Sąd apelacyjny w Warszawie utrzymał w mocy decyzję UOKiK o nałożeniu na firmę Aflofarm kary w wysokości 26 mln złotych. Historia zaczęła się w 2017 roku i dotyczy reklam suplementów diety. Zdaniem UOKiK (i co potwierdził sąd), reklamy firmy wprowadzały konsumentów w błąd w zakresie przeznaczenia i właściwości produktu.
Co sprzedawać w sieci?
Jak znaleźć produkty, które cieszą się największym zainteresowaniem klientów? Choć to zadanie dość trudne, to na podstawie analiz raportów i przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi da się wyszukać te kategorie produktowe, które przyciągną kupujących.
Stewardessa na szczycie Burdż Chalifa. Jak Emirates nakręciło słynną reklamę z A380? [VIDEO]
Airbus A380 przeleciał wokół Burdż Chalifa aż 11 razy! Linie Emirates opublikowały film, w którym zdradzają kulisy popularnej reklamy.
Sztuczna inteligencja poprowadzi kampanie reklamowe? Warszawski startup chce zmienić rynek reklamy
Sztuczna inteligencja ma naśladować procesy myślowe człowieka. Z powodzeniem analizuje dane, prognozuje, a także podejmuje decyzje. Kluczem jest efektywne wykorzystanie tych umiejętności do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Warszawski startup, korzystając z potencjału technologii AI oraz uczenia maszynowego, ma zamiar zrewolucjonizować rynek reklamy online.
Google wyeliminuje ciasteczka i... zmonopolizuje rynek. "Koniec ery wielu śledzących. Zostanie jeden"
Do końca 2022 roku Google planuje wycofanie tzw. "ciasteczek" (cookies), czyli plików, które umożliwiają śledzenie internautów. To dzięki nim na różnych stronach wyświetlają się reklamy sprofilowane pod jednego użytkownika. Problem w tym, że Google nie zrezygnuje z śledzenia użytkowników. Wręcz przeciwnie - zostanie monopolistą.
Europosłanka chce zakazu reklam mięsa. "To zły pomysł, który zaszkodzi rolnikom i gospodarce"
Polska europosłanka Sylwia Spurek zaapelowała na Twitterze, by zakazać reklam mięsa, mleka i jaj. W zaproponowanej przez nią "5 dla branży roślinnej" znalazł się również punkt o powołaniu funduszu promocji weganizmu. Do pomysłu Spurek odniósł się m.in. minister rolnictwa Grzegorz Puda.
Apart prosi rząd o pomoc. Zagrożone wynagrodzenia pracowników
Kilkanaście dni temu firma Apart - w imieniu branży jubilerskiej - wystosowała apel do rządzących o objęcie jej pomocą finansową w związku z pandemią. - Prosimy o wsparcie dla naszych pracowników, a nie dla firmy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Stawecki, dyrektor marketingowy Apartu.
Reklama Apartu nie taka zła? "To przemyślany format, który ma wyjść z konwencji postcovidowej"
Świąteczna kampania firmy Apart z udziałem Małgorzaty Sochy, Julii Wieniawy i Anny Lewandowskiej wzbudziła kontrowersje. Negatywnie oceniło ją wielu ekspertów od marketingu, ale fani marki są zachwyceni. - To reklama, która ma dać ludziom trochę przyjemności - uważa z kolei Michał Kabaciński, właściciel agencji Michał Kabaciński PR.
Ładowanie elektryka za darmo? Polski pomysł na biznes niebawem zagości w Warszawie [TYLKO U NAS]
ChargePolska to polska firma, która przygotowała nietypowy pomysł biznesowy. Będzie stawiała ładowarki samochodów elektrycznych, z których można korzystać zupełnie za darmo. Zapłacą reklamodawcy. Pierwsza stacja działa już pod Poznaniem, ale jak deklaruje w rozmowie z portalem mycompanypolska.pl Matt Tymowski, CTO w ChargePolska, w przyszłym roku planowane jest uruchomienie 10 stacji w Warszawie.
iTaxi wprowadza do Polski pierwszą mobilną sieć reklamową
iTaxi uruchamia innowacyjną usługę mobilnych nośników reklamowych na dachach swoich hybrydowych samochodów. Pierwsze 20 testowych aut wyjechało już na ulice Warszawy.
Firmy w czasie kwarantanny wstrzymały działania marketingowe
Pandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Szczególnie trudne okazały się podejmowane pod wpływem chwili rezygnacje firm ze współpracy z agencjami marketingowymi, motywowane strachem i chęcią szybkiej optymalizacji kosztów.