iTaxi wprowadza do Polski pierwszą mobilną sieć reklamową

iTaxi
iTaxi, Fot. materiały prasowe
iTaxi uruchamia innowacyjną usługę mobilnych nośników reklamowych na dachach swoich hybrydowych samochodów. Pierwsze 20 testowych aut wyjechało już na ulice Warszawy.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

iTaxi, jako jedna z pierwszych firm w Europie, wprowadza nowoczesną i zintegrowaną sieć mobilnych nośników reklamowych – mobility digital network. Oprogramowanie, w jakie wyposażone są nośniki, pozwala na zdalne zarządzanie treściami, a ekrany są dodatkowo wyposażone w systemy geolokalizacji i czujniki smogu. W Polsce tego typu rozwiązanie nie było wcześniej dostępne.

– Cieszymy się, że możemy zaproponować nowoczesne rozwiązania dla marketerów i odbiorców lokalnych, które są już popularne w Stanach Zjednoczonych i zaczynają być dostępne w Europie. Zależy nam, by nasze pojazdy były w pełni zintegrowane z otoczeniem – nie tylko wyświetlały komunikaty i treści powiązane z bieżącą lokalizacją, ale też nawiązywały interakcję z odbiorcami – zarówno pasażerami, jak i mieszkańcami stolicy. Nie będą to wyłącznie samochody świadczące usługi przewozowe, ale też integralna część miasta i jego poszczególnych dzielnic – komentuje Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.

Wyświetlane treści reklamowe mogą być profilowane pod konkretnego odbiorcę. W ciągu najbliższych miesięcy iTaxi planuje rozbudowę rozwiązania o kolejne funkcje, będą korzystać ze sztucznej inteligencji i danych zewnętrznych, takich jak np. pogoda, lokalizacja czy jakość powietrza. Pozwoli to na zwiększenie poziomu personalizacji komunikatu i automatyzacji przekazów reklamowych.

Faza testowa rozwiązania nie bez powodu jest przeprowadzana w Warszawie - po stołecznych ulicach jeździ najwięcej pojazdów iTaxi, a jednocześnie jest to największy rynek reklamowy w kraju. - Pomimo uchylenia uchwały krajobrazowej dla stolicy, chcemy przyczynić się swoimi działaniami do poprawy odbioru społecznego reklamy w przestrzeni publicznej. Wierzymy, że komunikaty reklamowe nie muszą szpecić miasta, ale mogą w integralny sposób z nim współistnieć – tłumaczy Tomasz Soczówka, Strategic Advisory and Partnerships Manager, iTaxi.

Pierwszą firmą, która skorzystała z nowych nośników reklamowych jest Huawei - od września jest prowadzona kampania reklamowa autorskiej platformy dystrybucji aplikacji, czyli AppGallery. Faza testowa jest zaplanowana na kolejne tygodnie, po tym czasie pojazdy iTaxi wyposażone w zewnętrzne ekrany reklamowe zaczną się pojawiać w największych miastach Polski.

ZOBACZ RÓWNIEŻ