Uber One dostępny w Polsce. Co daje abonament od Ubera

Uber One
Uber One w Polsce, fot. mat. prasowe
Uber, a dokładniej Uber Eats, uruchomiło w Polsce usługę Uber One. Pozwala ona na korzystniejsze warunki zamawiania jedzenia, przy comiesięcznej opłacie abonamentowej. Oto, co jeszcze daje nowy abonament.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Jak deklaruje Uber, użytkownicy, którzy zdecydują się na usługę otrzymają pierwszy miesiąc subskrypcji za darmo.

Uber One. Co to jest

Uber One to program lojalnościowy, do którego dołączyło już ponad 12 milionów osób w jak dotąd 19 krajach. Od listopada do oferty dostęp mają także użytkownicy z Polski, a dzięki subskrypcji i stałej miesięcznej opłacie w wysokości 12,99 zł mogą oni liczyć na oszczędność nawet przy realizacji pierwszego zamówienia. To najniższa opłata abonamentowa na rynku dostaw jedzenia w Polsce. Uber Eats przygotował również abonament roczny, którego koszt wynosi 129,99 zł.

Dzięki dołączeniu do programu Uber One użytkownik otrzymuje szereg korzyści takich jak:

  • 0 zł opłaty za dostawę
  • 0 zł opłaty za usługę
  • dostęp do wyjątkowych ofert promocyjnych

Jedynym warunkiem skorzystania z benefitów wynikających z uczestnictwa w Uber One jest złożenie zamówienia o minimalnej wartości 40 zł z lokali biorących udział w programie.

Przeczytaj także: Przejęcie na rynku muzycznym

Zamówienia i oszczędności

Zgodnie z szacunkami platformy Uber Eats abonament pozwoli zaoszczędzić średnio 30 zł miesięcznie, czyli nawet 360 zł rocznie. Aplikacja co miesiąc wyświetli użytkownikowi podsumowanie środków, które dzięki aktywności udało się zachować. Aby zachęcić do uruchomienia Uber One, platforma oferuje darmowy pierwszy miesiąc korzystania z subskrypcji.

- Dla osób aktywnie korzystających z Uber Eats, abonament staje się nie tylko źródłem wygody, ale także znaczących oszczędności. Polska to dwudziesty kraj, w którym wprowadziliśmy tę usługę, dzięki czemu mogliśmy korzystać z doświadczenia z różnych regionów na całym świecie. Wierzymy, że Uber One zostaje przyjęte w Polsce tak samo entuzjastycznie jak na pozostałych rynkach - powiedział Michał Dubisz, general manager Uber Eats w Polsce.

Subskrypcja Uber One dostępna jest we wszystkich 50 lokalizacjach, w których funkcjonuje platforma Uber Eats w Polsce. Jest to: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Toruń, Rzeszów, Bydgoszcz, Białystok, Lublin, Szczecin, Częstochowa, Kielce, Radom, Olsztyn, Zielona Góra, Opole, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Płock, Włocławek, Koszalin, Kalisz, Legnica, Łomża, Jelenia Góra, Ełk, Lubin, Siedlce, Słupsk, Leszno, Stalowa Wola, Suwałki, Mielec, Zamość, Gliwice, Zabrze, Sosnowiec, Chorzów, Bielsko-Biała, Dąbrowa Górnicza, Tychy, Ruda-Śląska, Bytom, Żory, Tarnowskie Góry, Mysłowice, Tarnów, Nowy Sącz, Pabianice, Piotrków Trybunalski

ZOBACZ RÓWNIEŻ