akwizycja

zobacz inne tematy
Orlen nie wyklucza dalszych inwestycji w media [TYLKO U NAS]

Orlen nie wyklucza dalszych inwestycji w media [TYLKO U NAS]

Jeśli coś nam się będzie opłacać i przynosić zyski, to niczego nie możemy wykluczyć – tak na pytanie o ewentualne przejęcia kolejnych mediów przez Orlen odpowiada Adam Burak, członek zarządu paliwowego giganta. W rozmowie z magazynem „My Company Polska” przedstawiciel Orlenu podkreśla jednak, że w tej chwili jego koncern takich planów nie ma.

Neuca przejmuje TU Zdrowie

Neuca przejmuje TU Zdrowie

Grupa Neuca przejmie pakiet kontrolny w Towarzystwie Ubezpieczeń Zdrowie. Finalizacja transakcji będzie możliwa po zgodzie prezesa UOKiK i KNF.

Polski startup sprzedany. Trafi w ręce belgijskiego giganta Unifiedpost Group

Polski startup sprzedany. Trafi w ręce belgijskiego giganta Unifiedpost Group

Belgijsko-polski fintech banqUP został przejęty przez Unifiedpost Group notowaną na belgijskiej giełdzie Euronext. Spółka z branży fintech przejmuje też skandynawski 21 Grams i belgijski AKTI. Dzięki tym transakcjom Unifiedpost rozszerza swój zasięg z piętnastu na dwadzieścia krajów europejskich, w tym Polskę.

Fala dezinwestycji. Kiedy ceny aktywów przestaną spadać?

Fala dezinwestycji. Kiedy ceny aktywów przestaną spadać?

Choć wybuch pandemii koronawirusa spowodował spadek liczby potencjalnych kupujących, zainteresowanych transakcjami, przedsiębiorstwom udało się w ostatnich latach wzrostu zakumulować rekordowe poziomy gotówki, co może mieć interesujący wpływ na rynek fuzji i przejęć w najbliższym czasie - uważają eksperci Deloittte. Mimo to póki co ceny transakcyjne wciąż są niższe od oczekiwanych.

Sieć Play zmienia właściciela

Sieć Play zmienia właściciela

Francuska Grupa Iliad złożyła ofertę przejęcia wszystkich udziałów w firmie Play Communications, czyli jedynego udziałowcy sieci Play w Polsce.

Platforma Prowly sprzedana. Co planuje nowy właściciel?

Platforma Prowly sprzedana. Co planuje nowy właściciel?

Polska firma technologiczna Prowly, rozwijająca platformę SaaS do zarządzania komunikacją PR, została przejęta przez SEMrush, jednego z dostawców narzędzi SaaS dla online marketingu. Nowy właściciel nabył 100 proc. udziałów w Prowly od założycieli oraz inwestorów: funduszy IQ Partners i Internet Ventures (MCI Capital) oraz agencji marketingowej Bluerank.