Dino idzie w e-commerce. Sklep internetowy eDino już działa

eDino
sklep Dino / Fot. Shutterstock / Remigiusz Gora
Właśnie wystartował sklep internetowy eDino. To pierwsza taka inicjatywa sieci, która dotychczas opierała się na zakupach stacjonarnych. Sieć planuje też uruchomić aplikację mobilną.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Sklep internetowy eDino

Grupa Dino uruchomiła sklep internetowy eDino. Już można robić w nim kupować. Platforma działa jako podstrona oficjalnej witryny sieci. Obecnie w ofercie znajduje się około 200 roślin ogrodowych i doniczkowych. Za zakupy można zapłacić wyłącznie online, a odbiór możliwy jest tylko w wybranym sklepie stacjonarnym Dino. O otwarciu sprzedaży internetowej mówiono już półtora roku temu, kiedy Dino przejęło drogerię internetową eZebra.pl.

Dino idzie w e-handel

Dino jako jedna z nielicznych sieci nie posiada aplikacji mobilnej, choć to się może niebawem zmienić. Jak podaje portalspozywczy.pl, sieć szuka specjalisty, który poprowadzi rozwój takiego narzędzia. Od kandydatów oczekuje się min. trzyletniego doświadczenia w zarządzaniu rozwojem aplikacji mobilnych. Obecnie aplikacje mobilne dla sieci handlowych są ważnym kanałem komunikacji z klientami. Według raportu Minds & Roses aż 20 mln Polaków regularnie korzysta z takich aplikacji. 

Dino Polska

Pierwszy sklep sieci Dino powstał w 1999 roku w ramach działalności prowadzonej przez Tomasza Biernackiego. Aktualnie jest to sieć 2688 sklepów. Sklepy Dino są zlokalizowane głównie w małych i średnich miastach. W 2024 roku przychody ze sprzedaży Grupy wyniosły 29,3 mld zł i były o 14,1 proc. wyższe niż w 2023 roku. Pod koniec 2024 roku sieć posiadała 2688 sklepów i zatrudniała 49,9 tys. pracowników.

Sposób działania Dino różni się od metod innych dużych sieci handlowych. Dino nie ujawnia informacji o zarobkach pracowników, benefitach, nie reklamuje się w telewizji i nie posiada kas samoobsługowych.

ZOBACZ RÓWNIEŻ