Aktualności

Wirtualna wycieczka po biurowcu

Wirtualna wycieczka po biurowcu

Microsoft i firma deweloperska Skanska zaprezentowały projekt HoloLens. To okulary, które umożliwiają wirtualne oprowadzenie po nieruchomościach, które dopiero powstaną. Dzięki wykorzystaniu Mixed Reality możliwe jest również obejrzenie wirtualnej aranżac

Polskie firmy nie przygotowują się na spadek koniunktury

Polskie firmy nie przygotowują się na spadek koniunktury

Ponad połowa małych polskich przedsiębiorstw zamierza zwiększyć skalę swej działalności. Stanowi to wzrost aż o 21 proc. w stosunku do 2016 roku. Mimo to wobec 41 proc. przedsiębiorców spodziewających się pogorszenia koniunktury w 2019 r. tylko 22 proc. z

Sztuczna inteligencja zadecyduje o nagrodzie dla pracownika

Sztuczna inteligencja zadecyduje o nagrodzie dla pracownika

Owocowe piątki, Xbox, kolejna sportowa karta, wyjścia integracyjne – to jedne z najczęściej wybieranych przez pracodawców rozwiązań PR-u wewnętrznego. Czy jednak rzeczywiście działają motywująco na zespół? W jaki sposób skutecznie zadbać o poziom zadowole

Zakupy Polaków w sieci [RAPORT]

Zakupy Polaków w sieci [RAPORT]

57 proc. Polaków dokonuje zakupów online, a 66 proc. szuka w sieci informacji o produktach i ich cenach wynika z badania przeprowadzonego przez EY. Odsetek kupujących w sieci zależy nie tylko od kategorii produktów (elektronikę kupuje 71 proc. konsumentów

Rekordowa zbiórka na browar Pinta

Rekordowa zbiórka na browar Pinta

Na początku lipca zakończyła się zbiórka w formie crowdfundingu udziałowego dla browaru Pinta. Firma pozyskała ponad 4,1 mln złotych - czyli dokładnie tyle, ile maksymalnie dopuszcza polskie prawo.

Error Management. Jak mówić o błędach w biznesie [ANALIZA]

Error Management. Jak mówić o błędach w biznesie [ANALIZA]

We współczesnym biznesie pełnym zmienności, podejmowania szybkich decyzji, działania i doświadczania wszystkiego pod presją czasu, w towarzystwie przeładowania oraz wysokiego poziomu stresu, coraz częściej spotykanym zjawiskiem jest nieumiejętność mówieni

Dawid Stanik 09.07.2019
Na zakupy do... dyskontu

Na zakupy do... dyskontu

Liliana Różycka-Szajna, ekspert rynku FMCG w GfK sprawdziła w jaki sposób w Polsce kształtuje się rynek produktów żywnościowych dla dzieci takich jak: mleko modyfikowane, kaszka, zupki, obiadki i deserki.

Najbardziej popularne miejsca pod magazyny w Polsce

Najbardziej popularne miejsca pod magazyny w Polsce

W Polsce rynek powierzchni magazynowych i przemysłowych ma się dobrze niemal we wszystkich regionach. Jednak niektóre obszary wyróżniają się na tle innych. Strategiczna lokalizacja w pobliżu skrzyżowania autostrad A1 (północ-południe) i A2 (wschód-zachód)

MCP 08.07.2019
Kobiety w biznesie wciąż mniejszością

Kobiety w biznesie wciąż mniejszością

Kobiety stanowią zaledwie 24 proc. uczestników programów MBA – wynika z danych Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Tylko 7 proc. z nich zasiada w zarządach firm. Badania przeprowadzone przez GFKM wskazują, że aż 56 proc. ankietowanych pań – słuchac

ORLEN, startupy 
i nauka

ORLEN, startupy 
i nauka

Niskoemisyjna energetyka, biopaliwa, szybkie ładowarki do samochodów elektrycznych oraz własne Centrum Badawczo Rozwojowe. PKN ORLEN wychodzi z ram koncernu paliwowego i szuka nowych pomysłów. Za kilka lat jego biznes może się zmienić.

Konsumenci kupują oczami

Konsumenci kupują oczami

Marketing sensoryczny ma na celu wywołać pożądane decyzje zakupowe konsumenta, nasilić i wzbogacić jego emocjonalne przywiązanie do marki oraz pozytywnie wpływać na świadomość brandu, wyróżniając go na tle innych. Marketing sensoryczny oddziałuje na klien