Rekordowa kwota wsparcia dla SOS Wioski Dziecięce w Polsce poprzez Bieg na Szczyt Rondo 1

Rondo 1
Rondo 1, fot. Shutterstock
Trwa rejestracja do jubileuszowej, X edycji warszawskiego Biegu Na Szczyt Rondo 1, który odbędzie się już 21 maja br. W sprzedaży zostały ostatnie wolne miejsca i już wiadomo, że w tym roku na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce zostanie przekazana rekordowa kwota ze zbiórki związanej z biegiem.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

38 pięter i 142 metry w pionie – takie zadanie czeka na każdego, kto 21 maja br. postanowi zmierzyć się z trasą biegu wiodącą po klatce schodowej biurowca Rondo 1. Jak się okazuje, po dwuletniej przerwie w organizacji wydarzenia spowodowanej pandemią, chętnych do podjęcia wyzwania jest nadal bardzo wielu. W sprzedaży zostały już ostatnie pakiety startowe.

- Na liście startowej jest już ponad 400 osób, a limit uczestników wynosi 500. Liczba dostępnych pakietów zmniejsza się z każdym dniem, więc lepiej nie czekać zbyt długo z decyzją o rejestracji – mówi Piotr Jakóbik, rzecznik prasowy zawodów.  

Wiadomo też, że nadchodzącą edycja wydarzenia będzie rekordowa jeśli chodzi o kwotę wsparcia finansowego, która trafi do SOS Wioski Dziecięcej w Kraśniku. Z opłat startowych biegaczy, a także przekazanych przez nich dobrowolnie, dodatkowych środków zebrano już prawie 22 tysiące złotych. Ta kwota zwiększy się jeszcze o wpłaty od nowych uczestników biegu, ale zostanie też znacząco podniesiona przez gospodarza biegu, kompleks Rondo 1.

- Środki pozyskane ze sprzedaży pakietów startowych zawsze stanowią wsparcie dla opiekunów oraz podopiecznych wskazanych fundacji oraz Stowarzyszeń. Cieszymy się, że i w tym roku możemy aktywnie wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, a potencjalni uczestnicy biegu tak licznie dokonują rejestracji i zakupu pakietów. Tegoroczna edycja to także dodatkowa pomoc finansowa ze strony RONDO 1, które to zasili budżet Stowarzyszenia kwotą 15 000 złotych. Bieg na Szczyt to w istocie wydarzenie, które od wielu lat łączy rywalizację sportową z dobroczynnością. Dla nas to także symbol obrazujący dobre serca oraz wolę niesienia pomocy przez wszystkich uczestników biegu – dodaje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w pionie marketingu międzynarodowej firmy doradczej zarządzającej nieruchomościami Cushman & Wakefield. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ