poczta polska

zobacz inne tematy
5 porad, jak wygrać wyścig o klienta

5 porad, jak wygrać wyścig o klienta

Na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest e-commerce, każdy detal ma znaczenie. Nawet gdy masz najlepsze produkty w najniższych cenach, to jeśli nie zbudujesz szybkiej i skutecznej logistyki, nie osiągniesz sukcesu.

Ofensywa w e-commerce

Ofensywa w e-commerce

Jeszcze szybciej i jeszcze taniej. Klient kupujący przez internet robi się coraz bardziej wymagający. Poczta Polska S.A. opracowała model logistyczny dla e-sklepów, który pozwoli na sprawne wykorzystanie pojawiających się okazji.

Automatów paczkowych wciąż za mało? "Rynek nadal daleki jest od nasycenia"

Automatów paczkowych wciąż za mało? "Rynek nadal daleki jest od nasycenia"

Dla prawie 16 mln Polaków najbliższy punkt odbioru paczki znajduje się w odległości ponad 10 minut pieszo. Same tylko paczkomaty InPost są wciąż poza zasięgiem 20 mln klientów, a w niektórych rejonach klienci muszą przejechać aż 27 km do najbliższego - wynika z raportu Automaty paczkowe i punkty odbioru w Polsce - nowa rzeczywistość świata dostaw opracowanego przez firmę dataplace.ai

Poczta Polska rozbudowuje sieć zewnętrznych automatów

Poczta Polska rozbudowuje sieć zewnętrznych automatów

Jednym z najważniejszych celów strategicznych Poczty Polskiej na najbliższe lata jest udostępnienie klientom 2 tys. zewnętrznych automatów paczkowych. Docelowo firma będzie mieć ponad 20 tys. punktów odbioru przesyłek w sieci click & collect w 2022 roku.

Sezonowe rekrutacje w Poczcie Polskiej. Firma zatrudni ponad 1200 osób

Sezonowe rekrutacje w Poczcie Polskiej. Firma zatrudni ponad 1200 osób

W okresie przedświątecznym pocztowcy doręczą tygodniowo o ok. 60 proc. więcej paczek, niż w innych tygodniach roku. By sprawnie obsłużyć klientów, Poczta Polska poszukuje dodatkowych kurierów, kierowców oraz pracowników sortowni. Stawki zaczynają się od 17 zł brutto za godzinę pracy.

Platforma Amazon.pl może wystartować w listopadzie

Platforma Amazon.pl może wystartować w listopadzie

Jak donosi "Dziennik Gazeta Prawna", rozmowy Amazona z Pocztą Polską na temat obsługi przesyłek z serwisu Amazon.pl są w zaawansowanej fazie. Obie strony chciałyby zdążyć na szczyt paczkowy, który rozpoczyna się od promocji Black Friday - w tym roku wypadającej 27 listopada.