Zakupy z Empiku odbierzemy w Żabce. Darmowa dostawa dla użytkowników Empik Premium

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Żabka rozpoczyna współpracę z Empikiem, rozszerzając sieć punktów odbioru zamówień z Empik.com o swoje sklepy w całej Polsce. Za dostarczenie zamówień odpowiada Poczta Polska S.A.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W 2019 roku Żabka obsłużyła ponad 12 mln przesyłek, a ta liczba wciąż rośnie - tylko w pierwszym kwartale br. sieć zanotowała wzrost r/r obsługiwanych paczek aż o 130 proc. - Z naszych analiz wynika, że ponad 5 mln Polaków jest zainteresowanych odbiorem lub nadaniem przesyłki właśnie w Żabce. Klienci, ceniąc swój czas, doceniają wygodę i szybkość odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów. Dodatkowo zmianę przyzwyczajeń zakupowych wymusiła na nas wszystkich pandemia. Aktualnie zakupy przez Internet robimy częściej, nawet w kategoriach, które jeszcze do niedawna kupowaliśmy w sklepach stacjonarnych - mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Klienci Empik.com mogą od teraz wybrać dowolny sklep Żabka jako punkt odbioru swoich zakupów. Przy zamówieniach powyżej 40 zł, dla członków bezpłatnego programu Empik Premium Free ta forma dostawy dostępna jest za darmo. Wszyscy, którzy zdecydują się skorzystać z nowej usługi między 25 listopada a 22 grudnia br., mogą liczyć na dodatkowy upominek – bon upoważniający do darmowego odbioru wybranej czekolady Milka.

- Ta współpraca jest szczególnie ważna we wzmożonym okresie przedświątecznych zakupów. Od teraz klienci będą mogli zamówić do najbliższej Żabki, która często znajduje się kilka kroków od domu, m.in. prezenty świąteczne, książki, zabawki, kosmetyki, małe AGD, dekoracje domowe i tysiące innych produktów - tłumaczy Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce Empik.

Za dostarczenie złożonych na Empik.com zamówień do sklepów Żabka odpowiada Poczta Polska S.A. – Klienci polubili Odbiór w PUNKCIE, z roku na rok rośnie udział tej formy dostawy. Teraz już 25% paczek naszych klientów jest odbieranych właśnie w jednym z naszych punktów, a przewidujemy, że w okresie przedświątecznym takich przesyłek może być nawet 30%. Współpraca z Empik.com i Żabką umożliwi naszym klientom korzystanie z wygodnej firmy odbioru internetowych zakupów – mówi Artur Więckowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ