amazon

zobacz inne tematy
Wszyscy jesteśmy konsumentami

Wszyscy jesteśmy konsumentami

Jeśli przyjąć – za Johnem F. Kennedym – że „wszyscy jesteśmy konsumentami”, to kwestia praw, które przysługują kupującym, zyskuje na znaczeniu. Tym bardziej że Polacy coraz lepiej się w nich orientują. To najważniejszy wniosek z najnowszego badania Forum Konsumentów i Amazon.

Upskilling i reskilling – daj szansę talentom!

Upskilling i reskilling – daj szansę talentom!

Pracownicy chcą się rozwijać – podnosić i zdobywać nowe kwalifikacje. Dla firm to wyzwanie, ale jednocześnie szansa. Dobry program rozwojowy i możliwości szkoleń przyciągają talenty.

Amazon Prime świętuje drugie urodziny w Polsce wydarzeniem Wielkie Okazje Amazon Prime

Amazon Prime świętuje drugie urodziny w Polsce wydarzeniem Wielkie Okazje Amazon Prime

Amazon.pl zaoferuje w tym roku najniższe jak dotąd ceny na wybrane produkty Garmin, Oneplus, Philips, Sony i Bose. Nadchodzące wydarzenie zakupowe daje klientom Prime wyłączny dostęp do tysięcy najlepszych okazji, z oszczędnościami przy zakupie produktów takich marek jak Philips, DJI, De'Longhi, Krosno, Vileda, Bosch i Lego.

7 sposobów na zrównoważony rozwój w e-commerce

7 sposobów na zrównoważony rozwój w e-commerce

Panuje mit, że branża e-commerce jest mało ekologiczna. To nieprawda! Na przykładzie Amazon, globalnego lidera sprzedaży internetowej i jednej z największych na świecie firm technologicznych, pokazujemy, jak biznes może się zaprzyjaźnić ze środowiskiem. Wiele wskazówek można znaleźć w opublikowanym właśnie „Raporcie rocznym Amazon na temat zrównoważonego rozwoju za 2022 r.”.

Prosty sposób na klientów z całego świata

Prosty sposób na klientów z całego świata

Produkt, który z założenia ma ułatwiać podróże służbowe, sprzedażowo rośnie w siłę, zyskując klientów w kolejnych krajach. Doskonałym przewodnikiem po mapie zagranicznych wojaży Packshi okazał się Amazon, który – jak mówi twórca nietypowych akcesoriów podróżnych dla mężczyzn – otworzył marce drzwi do eksportu.

Biznes w parze z marketplacem

Biznes w parze z marketplacem

Właściciel firmy Rainbow Socks wciąż wspomina czasy, gdy szedł na pocztę z workiem paczek, aby wysłać zamówione produkty. Obecnie kolorowe skarpety, z flagowymi sushi socks na czele, sprzedawane są za pośrednictwem firmy Amazon w 80 krajach na całym świecie.

Bez zaufania nie ma sukcesu

Bez zaufania nie ma sukcesu

W branży e-commerce sukces można osiągnąć tylko w jeden sposób – budując zaufanie kupujących – przekonują Aleksandra Borycka i Jakub Stefański z Amazon.pl.

Wyzwania to moja specjalność

Wyzwania to moja specjalność

Swoją pracę traktuję trochę jak grę strategiczną - mówi Anna Kaczyńska, szefowa Centrum Logistycznego Amazon w Świebodzinie.

Jak silniki rekomendacji mogą wzmocnić zdolności zakupowe klienta?

Jak silniki rekomendacji mogą wzmocnić zdolności zakupowe klienta?

Silniki rekomendacji istnieją już od kilkunastu lat i dzisiaj to jeden z najlepszych sposobów na to, aby utrzymać klienta i zwiększyć konwersję na stronie. Używają ich w zasadzie wszyscy liczący się na rynku gracze. Ponadto klienci chętniej zostają przy markach, którym ufają i które mają do nich indywidualne podejście. Personalizowane doświadczenie zapewniają właśnie silniki rekomendacji.

E-commerce, czyli nie daj się przeszkodom!

E-commerce, czyli nie daj się przeszkodom!

W każdym biznesie istnieje wiele zagrożeń, które mogą negatywnie wpłynąć na funkcjonowanie firmy. Nie inaczej jest w e-commerce, przy czym wiele z nich jest mocno nieoczywistych.