Moja firma

Badanie: więcej śledzących profil społecznościowy firmy to większy przychód

Badanie: więcej śledzących profil społecznościowy firmy to większy przychód

Nawet o 30 mln złotych rocznie może poprawić się wynik finansowy przedsiębiorstwa, które umiejętnie angażuje uwagę użytkowników mediów społecznościowych. Badacze z Akademii Leona Koźmińskiego obliczyli, że przyrost widowni w serwisie Linkedin o 1 proc., może oznaczać powiększenie przychodu przedsiębiorstwa o 0,5 proc.

Wiktor Cyrny (oprac.) 05.06.2023
Jak wiedza o kliencie pomaga zwiększyć sprzedaż?

Jak wiedza o kliencie pomaga zwiększyć sprzedaż?

Jeżeli najbardziej uniwersalnym językiem firmy jest jej produkt lub usługa i związana z nimi komunikacja, to firma musi stale weryfikować to, czy mówi właściwe rzeczy do właściwych ludzi.

Marka Godna Zaufania 2023. Znamy marki, którym ufają przedsiębiorcy

Marka Godna Zaufania 2023. Znamy marki, którym ufają przedsiębiorcy

Zaufanie to wyzwanie! Na których markach polscy przedsiębiorcy mogą polegać? Z którymi najchętniej współpracują? Poznajmy 25 brandów, które cieszą się największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. Tytuł Marka Godna Zaufania został przyznany już po raz ósmy.

Redakcja My Company Polska 31.05.2023
10 zielonych pomysłów na biznes

10 zielonych pomysłów na biznes

Zielony biznes jest dzisiaj w cenie. Cele ESG wymuszają na biznesie myślenie nie tylko o pieniądzach, ale też realizacji celów środowiskowych i klimatycznych. „My Company Polska” przygotował przegląd wyjątkowo oryginalnych działań w tej dziedzinie.

Polskie Nagrody Różnorodności 2023 - znamy nominowanych!

Polskie Nagrody Różnorodności 2023 - znamy nominowanych!

Polskie Nagrody Różnorodnosci (Polish Diversity Awards 2023) to jedyne w Polsce wyróżnienia dla firm, organizacji i osób, które w swojej działalności promują różnorodność, równość i inkluzywność zarówno wewnątrz organizacji, jak i w otoczeniu biznesowym. Redakcja „My Company Polska” ogłasza nominowanych do tego wyróżnienia.

Kuchnia nie jest od gotowania

Kuchnia nie jest od gotowania

Biznesowy przyspieszacz to nie tylko nowy produkt czy kampania marketingowa. To też produktywne relacje. Jednak, aby oprzeć na nich kolejny etap rozwoju firmy, musi zaistnieć dobra komunikacja.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 30.05.2023
Jak nie finansować rozwoju firmy? Rady dla startupów

Jak nie finansować rozwoju firmy? Rady dla startupów

- Najważniejsza w pierwszych latach rozwoju jest płynność i wypłacalność - tłumaczy w rozmowie z portalem mycompanypolska.pl Jarosław Grzywiński. lider rynków kapitałowych w Business Centre Club. Ekspert radzi, jak nie stracić dostępu do firmowych pieniędzy oraz nie popełnić błędu, który uniemożliwi rozwój biznesu.

Zwinni jak motorówka. Jak zrobić pivot

Zwinni jak motorówka. Jak zrobić pivot

Pivot to zmiana kierunku startupu – czasem radykalna, czasem mniej. Dawniej oznaczał, że coś ci w biznesie nie wyszło, dziś świadczy raczej o elastycznym podejściu do prowadzenia firmy.

Konsument Nowej Generacji 2023

Konsument Nowej Generacji 2023

Polski konsument się zmienia. Jest coraz starszy, coraz bardziej wymagający i coraz sprawniej posługujący się technologiami mobilnymi. Czas na zmiany!

Cezary Szczepański 16.05.2023
Rola HR w firmach jest nie do przecenienia

Rola HR w firmach jest nie do przecenienia

To w tej funkcji skupia się kilka kluczowych obszarów i zadań, które mają jednoznaczne przełożenie na wyniki firmy. Choć nie zwykliśmy myśleć, że HR może wpływać na sprzedaż czy produktywność, to rzeczywistość i badania wskazują, że tak jednak jest.

Zielona rewolucja w logistyce

Zielona rewolucja w logistyce

Branża logistyczna ma coraz bardziej zielone oblicze. Inwestując w ekologiczne technologie, zmniejsza ona obciążenie środowiska, a jednocześnie zapewnia sobie sukces biznesowy.

Jak zarządzać firmą zróżnicowaną kulturowo

Jak zarządzać firmą zróżnicowaną kulturowo

Zarządzanie różnorodnością kulturową w firmie do niedawna nie zaprzątało głowy większości polskim menedżerom. Jednak to już przeszłość – dziś pracownicy z innych krajów w naszych organizacjach to codzienność. Nie tylko dzięki dużej liczbie Ukraińców.

Marcin Dzierżanowski 10.05.2023
Stop hate for profit! Jak walczyć z hejtem dotyczącym twojej firmy?

Stop hate for profit! Jak walczyć z hejtem dotyczącym twojej firmy?

Zszargana reputacja marki, niższa sprzedaż, trudności z pozyskaniem inwestorów… Hejt działa jak kula śnieżna. Walka z nim nie jest łatwa i wymaga znalezienia odpowiedniego środka obrony. Od czasów rzymskich obowiązuje jednak zasada: Qui tacet consentire videtur, a więc „milczenie uważa się za oznakę zgody!”.

Stop hate for profit! Jak walczyć z hejtem dotyczącym twojej firmy?

Stop hate for profit! Jak walczyć z hejtem dotyczącym twojej firmy?

Zszargana reputacja marki, niższa sprzedaż, trudności z pozyskaniem inwestorów… Hejt działa jak kula śnieżna. Walka z nim nie jest łatwa i wymaga znalezienia odpowiedniego środka obrony. Od czasów rzymskich obowiązuje jednak zasada: Qui tacet consentire videtur, a więc „milczenie uważa się za oznakę zgody!”.

Magdalena Zmitrowicz: "Razem damy radę" [WYWIAD]

Magdalena Zmitrowicz: "Razem damy radę" [WYWIAD]

Czy jest trudniej niż wcześniej? Często słyszymy, że tak, ale polskim przedsiębiorcom nie brakuje nowych pomysłów, które chętnie wspieramy – mówi Magdalena Zmitrowicz, wiceprezes zarządu Banku Pekao S.A. odpowiedzialna za Pion Bankowości Przedsiębiorstw.