jedzenie

zobacz inne tematy
SmartLunch integruje

SmartLunch integruje

Analizując rynek benefitów pracowniczych, można zauważyć kilka istotnych trendów. Najbardziej wybija się personalizacja. Nasza sprofilowana oferta wpisuje się w potrzeby pracodawców i pracowników, a dodatkowo buduje silne relacje w zespole – przekonuje Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.

Produkty fit coraz popularniejsze. Efekt zamknięcia klubów fitness?

Produkty fit coraz popularniejsze. Efekt zamknięcia klubów fitness?

Częściej sięgamy po zdrową żywność, zamienniki mięsa, owoce i warzywa. Co więcej – jest to trend wzrostowy, który rozpoczął się już pod koniec 2020 roku. Takie wybory mogą wskazywać na zmiany, które chcemy osiągnąć w swojej sylwetce po długim okresie zamkniętych klubów fitness i konieczności przebywania w domu.

Stava zakończyła emisję akcji. Pozyskała od inwestorów ponad 3 mln zł

Stava zakończyła emisję akcji. Pozyskała od inwestorów ponad 3 mln zł

Stava, gastro-kurierska sieć franczyzowa, zakończyła emisję akcji w modelu crowdfundingu. Spółka pozyskała od inwestorów ponad 3,4 mln złotych. Środki te pozwolą jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój sieci franczyzowej w Polsce i Europie. Spółka prowadziła emisję bez wsparcia platform crowdfundingowych.

Wojna o marże

Wojna o marże

Ratunek w kryzysie czy dobijanie bezbronnych? Wokół pośredników zajmujących się dostawami jedzenia z restauracji do klientów wybucha coraz więcej kontrowersji.

Jak zostać częścią dowozowej rewolucji?

Jak zostać częścią dowozowej rewolucji?

Stava to lider rynku dostaw posiłków z restauracji. Ich sieć franczyzowa ma już 30 oddziałów w całej Polsce, a kolejne są w trakcie uruchamiania. Czytelnicy My Company Polska znają już Stavę, bo rozmowa z jej twórcą została opublikowana we wrześniowym numerze magazynu. Teraz macie okazję stać częścią dowozowej rewolucji, ponieważ właśnie wystartowała emisja akcji Stavy.