Jak zostać częścią dowozowej rewolucji?

Jak zostać częścią dowozowej rewolucji?
Stava to lider rynku dostaw posiłków z restauracji. Ich sieć franczyzowa ma już 30 oddziałów w całej Polsce, a kolejne są w trakcie uruchamiania. Czytelnicy My Company Polska znają już Stavę, bo rozmowa z jej twórcą została opublikowana we wrześniowym numerze magazynu. Teraz macie okazję stać częścią dowozowej rewolucji, ponieważ właśnie wystartowała emisja akcji Stavy.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Rok 2020 jest dla gastronomii i handlu bardzo trudny, ale także w jakimś sensie przełomowy. Restauracje znów mogą działać tylko na dowóz i wynos, a galerie handlowe ponownie zostały prawie całkowicie zamknięte. Aby przetrwać, wiele firm ucieka do przodu i stawia na rozwiązania, które już istniały przed pandemią, ale nie wszyscy doceniali ich znaczenia.

Jedno z tego typu rozwiązań oferuje Stava. To firma logistyczna, która skupia się na dowozach jedzenia z restauracji oraz zakupów ze sklepów. Pozostawia kwestie generowania zamówień innym graczom. Nie tworzy portalu do zamawiania jedzenia czy zakupów, lecz dba o niezawodne dostawy. 

Na czym polega sukces Stava?

Wysoką efektywność logistyczną osiąga dzięki unikalnemu, autorskiemu know-how i zaawansowanym narzędziom IT. System Stava automatycznie rozdziela zlecenia między kurierów, optymalizuje trasy dostaw analizując kilkadziesiąt różnych czynników dla każdego zamówienia oraz zapewnia kumulację zleceń, dzięki temu kurier może realizować więcej zleceń w ciągu godziny.

Dynamiczny rozwój zasięgu działalności zapewnia natomiast to, że Stava to sieć franczyzowa - w każdym oddziale ma kompetentnego i zaangażowanego partnera, niezależnego przedsiębiorcę. W tej chwili ma 30 oddziałów franczyzowych w 26 miastach w całej Polsce. 

Kurierzy Stava codziennie realizują tysiące dostaw posiłków z restauracji oraz zakupów ze sklepów. Opolska firma współpracuje z największymi markami rynku gastronomicznego (KFC, Pizza Hut, Sphonx, North Fish, Telepizza) i handlowego (Stokrotka) jak i setkami niezależnych restauracji oraz sklepów. 

Okazja do inwestycji w dowozową rewolucję

Stava ma już ogólnopolski zasięg, ale jeszcze większe ambicje. Dlatego też postanowiła uruchomić emisję akcji i pozyskać od inwestorów ponad 4 mln złotych. Pozwoli to sfinansować szybką rozbudowę sieci do 93 oddziałów w Polsce do końca 2021 roku oraz wejście w 2021 roku na rynek niemiecki. 

W ciągu kolejnych 24 miesięcy od rozpoczęcia działalności w Niemczech, Stava będzie mogła również wejść na rynki we Francji, Wielkiej Brytanii oraz Włoszech. Docelowo planuje działać w większości krajów europejskich. 

Stava zdecydowała się przeprowadzić emisję akcji w modelu crowdfundingu. Wszystkie informacje na temat emisji oraz samej firmy można znaleźć na stronie akcje.stava.pl. Można również z jej wykorzystaniem złożyć zapis na akcje. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ