Rossmannowi rośnie konkurencja. Kolejna niemiecka sieć drogerii sklep w Polsce

Chociaż dm posiada globalnie ponad 4 tys. punktów sprzedaży, w Polsce marka zadebiutowała stosunkowo niedawno. Na rodzimym rynku drogerii dominuje obecnie inny niemiecki gracz — Rossmann, który prowadzi już ponad 1,9 tys. sklepów w całym kraju.
Znaczącą pozycję buduje również należąca do Jeronimo Martins Polska sieć Hebe, która rozwija się dynamicznie i posiada obecnie około 360 placówek.
Rossmannowi rośnie konkurencja
Drogerie muszą jednak mierzyć się nie tylko z bezpośrednią konkurencją. Segment kosmetyczno-chemiczny coraz silniej atakują dyskonty non-food, oferujące częściowo podobny asortyment. Do najprężniej rozwijających się sieci tego typu w Polsce należą Pepco, Action i Dealz.
Ekspansja dm na polski rynek może oznaczać dalsze zaostrzenie walki o klienta w tym segmencie handlu, co prawdopodobnie przełoży się na korzystniejsze oferty dla konsumentów.