kosmetyki

zobacz inne tematy
Na dobry start

Na dobry start

Noworoczne postanowienia – co tu kryć – zaraz przestaną obowiązywać. Dlatego zawczasu warto się zabezpieczyć przed spadkiem motywacji i nastroju. Jak? Planując wyjazd w góry, kupując sweter z kaszmiru czy otulając się cudownymi zapachami.

Zrównoważone piękno. Wywiad z CEO Rituals Cosmetics

Zrównoważone piękno. Wywiad z CEO Rituals Cosmetics

Jak budować przewagę konkurencyjną na wymagającym rynku, jednocześnie angażując się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju – zdradza Raymond Cloosterman, CEO Rituals Cosmetics.

Kovalite SKIN to kosmetyki dla "ciała i duszy". Innowacja czy zwykły PR? [WYWIAD]

Kovalite SKIN to kosmetyki dla "ciała i duszy". Innowacja czy zwykły PR? [WYWIAD]

W kosmetykach używamy np. wyciągu z prymulki, który jest w stanie kontrolować poziom kortyzolu w organizmie. Oczywiście nie obiecujemy, że dzięki Kovalite SKIN będzie miał pan kontrolę nad hormonem stresu, ale za to skóra będzie rozluźniona, a pan zacznie lepiej wyglądać - mówią Chris Krakowski i Ewa Rucińska, twórcy marki Kovalite SKIN.

Trwa rejestracja na Ekocuda Beauty Awards 2022

Trwa rejestracja na Ekocuda Beauty Awards 2022

Do 27 października 2022 r. marki kosmetyków naturalnych mogą zgłaszać chęć udziału w pierwszej edycji Ekocuda Beauty Awards 2022. Nagrody obejmują aż 9 zróżnicowanych kategorii, aby każdy znalazł przestrzeń dla swoich produktów. W Jury zasiądzie pięciu ekspertów: Zuzanna Mierzejewska, Katarzyna Pokonieczna, Monika Potaczek, Beata Jewiarz oraz Marcin Awdziej.

Raport Ekspansja zagraniczna. Mistrzowie ekspansji

Raport Ekspansja zagraniczna. Mistrzowie ekspansji

Polskie firmy kosmetyczne pokazały, że można zbudować silną pozycję na rynkach zagranicznych. Dla wielu z nich było to dodatkową osłoną, która obroniła ich w kryzysie. Część z nich wykorzystała okazję, by wzmocnić się bardziej.

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.