Już za dwa dni rusza In Digital Marketing Conference
Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Wykłady specjalistów będą pełne merytoryki wysokiej jakości i praktycznej wiedzy do wykorzystania w swojej codziennej pracy.
AGDENA WYDARZENIA:
27 stycznia:
✔ Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?
Albert Stęclik | Planning director Agencji Dziadek do orzechów
✔ Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?
Bartosz Walat | Copywriter | VMLY&R
✔ Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?
Wojciech Jabczyński | Rzecznik prasowy w Orange Polska
✔ Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata - Phill Collins, goryl i czekolada.
Kaleb Skrzypkowski | CEO | Agencja Marketingowa
✔ Trendy na 2021 rok i jak je wdrożyć w komunikację marki.
Katarzyna Żakieta | Lead creative | Kamikaze
✔ Jak zmieniły się zachowania konsumentów ostatnich miesiącach.
Jan Zając | CEO | Sotrender
✔ Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.
Paweł Dąbkowski | Social Media Manager | Gong
✔ „30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut" – Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas – start!
Maciej Maliszewski | Head of Bots | K2
.
28 stycznia:
✔ Stabilność PR w niestabilnych czasach.
Łukasz Majewski | Head of PR & Communications | VMLY&R
✔ Phygital, - nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.
Rafał Lampasiak | Strategy Director | MullenLowe Group
✔ Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.
Roman Bębenista | SEO Manager | Roman Bębenista Idea Hills
✔ Marketing logiczny i efektywny.
Marta Jaskulska | CEO, BRAND CONSULTANT | Brand Logic
✔ Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.
Filip Kłodawski | Co-owner / Project Manager | Animails
✔ Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia?
Łukasz Zaleśny | Strategy Director | OMD
✔ Kiedy logo zaczyna podskakiwać – rola animacji w kreowaniu marki.
Michał Kuczkowski | Head of Motion | Opus B
✔ Don't make ads. Make TikToks.
Sylwia Chada | General Manager & CEE | TikTok
.
29 stycznia:
✔ Social Media Content: Zrób to lepiej.
Agnieszka Banaś | Head of Social Media | WALK
✔ Czy kreatywność i efektywność to konflikt tragiczny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach.
Mateusz Suryś | Associate Strategic Planner | VMLY&R
✔ Szybciej, łatwiej taniej - wszystko? Zakupy online w czasie pandemii.
Marcin Gieracz | CEO&Strategic Mentor | Rubikom Strategic Thinking
✔ Temat: Jak mieć więcej za mniej czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.
Monika Klimczewska | Performance Media Expert | Havas Media
✔ Fantastyczny UX writing i jak go robić.
Marcin Cichocki | CEO | Agencja Kuźnia treści
✔ Historia Kopciuszka, jako przykład idealnie zbudowanego lejka sprzedażowego.
Dawid Trzeciak | Strategy Director | CodeScalpel.co