Marka 4F i Robert Lewandowski wykorzystają rozszerzoną rzeczywistość w pierwszej wspólnej kolekcji

robert lewandowski, 4f
Źródło: materiały prasowe
Jest już dostępna premierowa kolekcja stworzona przez markę 4F i Roberta Lewandowskiego. Do prezentacji linii wykorzystano technologie: 3D i rozszerzoną rzeczywistość (AR).

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Współpraca 4F z najlepszym piłkarzem świata opiera się na tworzeniu wspólnych, innowacyjnych kolekcji. Pierwsza, w nowoczesnym klimacie sportstyle, łączy w sobie najnowsze trendy i funkcjonalność. W produktach zastosowano materiały posiadające znane z profesjonalnej odzieży sportowej właściwości, takie jak: antybakteryjność, hipoalergiczność czy skuteczne odprowadzanie wilgoci. Dodatkowo cechują się wydłużoną trwałością. Kolekcja 4F x RL9 składa się z 38 elementów, w tym z bluz, spodni, szortów, longsleeve’ów, t-shirtów i czapek z daszkiem. Całość jest dostępna w stonowanych kolorach, które można ze sobą łączyć.

Kolekcja 4F x RL9 została zdigitalizowana, dzięki czemu produkty można zobaczyć w aplikacji 4F za pomocą rozszerzonej rzeczywistości (AR) podchodząc do kapitana reprezentacji Polski na wyciągnięcie ręki. Można także po prostu skorzystać z aplikacji 4F i każdy produkt obejrzeć na skanie 3D sylwetki Roberta Lewandowskiego. Wszystko dzięki wykorzystaniu technologii opracowanej przez polski startup WEARFITS, wspierany przez łódzki akcelerator S5.

- Chcemy przybliżyć klientom aplikacji 4F doświadczenie zakupów, które znają ze sklepów stacjonarnych. Możliwość wyświetlenia sylwetki Roberta Lewandowskiego to dodatkowy bonus, który zapewniają nam technologie 3D. Rozszerzona rzeczywistość jest jedną z technologii, które testujemy, w celu optymalizacji wpływu biznesu na środowisko naturalne - mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F.

Jednym z głównych problemów, na które odpowiada technologia WEARFITS jest optymalizacja sprzedaży i zmniejszenie ilości zwrotów, które dzięki AR można zredukować o ponad 20 proc.

- Światowa branża modowa zmierza ku digitalizacji na każdym etapie łańcucha produkcji i dostaw. Posiadanie kolekcji w formie cyfrowej pozwala też na szersze eksperymentowanie z formami marketingowymi, a także produktowymi - tłumaczy Łukasz Rzepecki, CEO startupu WEARFITS.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ