Robert Lewandowski

zobacz inne tematy
Przestać szukać ładniejszych plaż. Wywiad z Anną Zielińską

Przestać szukać ładniejszych plaż. Wywiad z Anną Zielińską

Budujemy narzędzie oparte na AI łączące influencerów z markami i analizujące wydajność kampanii. To będzie biznes skalowalny na rynki globalne i w perspektywie pięciu lat będzie bardzo atrakcyjny dla mIędzynarodowych inwestorów branżowych – mówi Anna Zielińska, co-founderka Stor9.

Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]

Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]

Robert jest nie tylko ambasadorem, ale również udziałowcem projektu i współtwórcą. Konsultowaliśmy z nim różne rozwiązania i pomysły – najważniejsze były pierwsze rozmowy, kiedy nakreśliliśmy sobie kierunki rozwoju. Jestem przekonany, że nie ma drugiego projektu, przy którym osoba z gigantycznymi osiągnięciami sportowymi jest tak blisko - mówi Rafał Cymerman, prezes spółki RL9Sport Games.

Funwisher idzie po 2 mln zł finansowania. Kuźniar: "Nie wykluczamy także wejścia na giełdę" [WYWIAD]

Funwisher idzie po 2 mln zł finansowania. Kuźniar: "Nie wykluczamy także wejścia na giełdę" [WYWIAD]

Zastanawialiśmy się czy z naszym modelem biznesowym i pomysłem na pivot wybrać się do wielkich londyńskich funduszy VC, czy lepiej zrobić mniejszy krok dzięki emisji crowdfundingowej. Na razie uznaliśmy, że jesteśmy gotowi na tę drugą opcję, choć nie wykluczamy ani współpracy z funduszami VC, ani wejścia na giełdę - zdradza Jarosław Kuźniar, CEO Funwisher.

LESS_ z nową rundą finansowania. Polski startup zebrał 10 mln zł od inwestorów

LESS_ z nową rundą finansowania. Polski startup zebrał 10 mln zł od inwestorów

Właściciel platformy LESS_ (spółka CountMe) zebrał kolejną rundę finansowania i łącznie pozyskał już ponad 28 mln zł. Jednocześnie, spółka - zgodnie z harmonogramem - negocjuje przejęcie giełdowego Groclin SA. Fundusze zostaną przeznaczone głównie na dalsze skalowanie działalności w Polsce oraz ekspansję w kolejnych krajach.

Co reklamują polscy sportowcy? Kontrakty reklamowe liczone są w milionach

Co reklamują polscy sportowcy? Kontrakty reklamowe liczone są w milionach

Świątek i Lewandowski to jedyne globalne marki sportowe pochodzące z Polski. Osiągnięcia Igi i Roberta bezpośrednio rzutują na sukcesy reklamowe i olbrzymie pieniądze. Cała reszta sportowców, poza naszymi skoczkami narciarskimi, gra już tylko w słabej powiatowej lidze. Choć czeka na swoje szanse i propozycje reklamowe.