Reklama

Aktualności

Reklama
Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?

Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?

8-10 czerwca br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19.

Reklama
Facebook korzysta już w 100% z energii odnawialnej

Facebook korzysta już w 100% z energii odnawialnej

Facebook poinformował, że jego globalna działalność zasilana jest już wyłącznie energią odnawialną. Teraz firma koncentruje się na tym, aby uzyskać jeszcze większy cel, jakim jest osiągnięcie zerowej emisji netto w całym "łańcuchu wartości" do 2030 r.

Reklama

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.

Kuba Dobroszek (oprac.) 14.04.2021
Jutro decyzja w sprawie obostrzeń

Jutro decyzja w sprawie obostrzeń

Jutro, czyli 14 kwietnia, odbędzie się posiedzenie rządowego zespołu zarządzania kryzysowego, które zadecyduje o dalszych losach obostrzeń - powiedział minister zdrowia, Adam Niedzielski, w rozmowie z Rzeczpospolitą.

Liczba sklepów internetowych stale rośnie. Jak zachęcić potencjalnych klientów?

Liczba sklepów internetowych stale rośnie. Jak zachęcić potencjalnych klientów?

Od lat liczba sklepów stacjonarnych w Polsce systematycznie spada, za to rośnie liczba sklepów online. W pierwszym kwartale 2021 r. przedsiębiorcy zarejestrowali 3,4 tys. sklepów internetowych i wykreślili 1,4 tys. Eksperci przewidują, że na koniec 2021 r. liczba sklepów online może sięgnąć nawet 55 tys.

Kuba Dobroszek (oprac.) 12.04.2021
Reklama