InPost przedłuża współpracę z Newcastle United
Newcastle United / Fot. materiały prasoweInPost oferuje dostawy do urządzeń Paczkomat® na terenie całej Wielkiej Brytanii, a w Londynie, Birmingham i Manchesterze mieszkańcy mają średnio siedem minut spacerem do najbliższej maszyny InPost. W trzecim kwartale 2024 r. wolumen przesyłek w Wielkiej Brytanii znacznie przyspieszył, rosnąc o 88 proc. r/r i osiągając 25,1 mln. Przychody InPost na rynku brytyjskim podwoiły się, sięgając 253,8 mln zł w trzecim kwartale 2024 r., co stanowi rekordowo wysoki kwartalny przychód. Sieć InPost w Wielkiej Brytanii powiększyła się do ponad 11 800 punktów OOH – co stanowi znaczący wzrost o 72 proc. r/r. Partnerstwo z Newcastle United daje firmie możliwość szybkiego rozwoju w północno-wschodnim rejonie kraju.
– Sport stanowi kluczowy element naszej strategii komunikacji w całej Europie. W Wielkiej Brytanii piłka nożna jest sportem narodowym, który budzi silne emocje i zaangażowanie. Właśnie dlatego, przez partnerstwo z jednym z czołowych brytyjskich klubów, chcemy budować rozpoznawalność zarówno w UK, jak i na poziomie międzynarodowym. Premier League ma olbrzymią oglądalność nie tylko na Wyspach Brytyjskich, ale także w całej Europie. Ta współpraca ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ jesteśmy na etapie wzrostu i budowania swojej pozycji w Anglii – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer Grupy InPost.
Skuteczność w biznesie i na boisku oraz zaangażowanie w życie lokalnych społeczności to cele, do których dążą zarówno InPost, jak i Newcastle United. Te ambicje oraz wartości były kultywowane przez cały czas trwania partnerstwa, w ramach wspólnych działań. InPost nawiązał współpracę nie tylko z klubem piłkarskim, ale także z Fundacją Newcastle United w ramach szeregu inicjatyw społecznych, które w ostatnim roku dotarły do tysięcy fanów. Między innymi w październiku 2024 r. InPost zaangażował się w działania klubu na rzecz wsparcia zdrowia psychicznego.
– W ciągu ostatnich 12 miesięcy InPost stał się integralną częścią klubu piłkarskiego i miasta. Udało nam się zaoferować naszym kibicom spersonalizowane, lokalne usługi, które mają znaczenie dla społeczności Newcastle. Partnerstwo okazało się ogromnym sukcesem dla obu stron i jest świadectwem niesamowitego ducha, który zbudowaliśmy. InPost jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie, więc cieszymy się, że razem możemy rozwijać nasze wspólne ambicje. Przedłużenie partnerstwa na tak wczesnym etapie naszej relacji podkreśla wsparcie, jakie wszyscy w klubie i Newcastle United Foundation udzielają naszym partnerom. Jesteśmy dumni z tego, że przekraczamy oczekiwania naszych partnerów i jestem zachwycony, że InPost to dostrzegł w swojej decyzji o przedłużeniu naszej współpracy – powiedział Peter Silverstone, dyrektor handlowy Newcastle United.
Grupa InPost od lat silnie związana jest ze sportem. W 2022 roku InPost został między innymi Oficjalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej, w 2023 roku Oficjalnym Partnerem Tour de France, a w 2024 Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt.