społeczna odpowiedzialność biznesu

zobacz inne tematy
3 wyzwania zrównoważonego rozwoju

3 wyzwania zrównoważonego rozwoju

Dobra strategia społecznej odpowiedzialności biznesu buduje wizerunek firmy. Jakie wyzwania trzeba koniecznie podjąć, by sprostać wymaganiom rynku, i o czym pamiętać, budując własne działania, podpowiada Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Inga Songin: "Działania edukacyjne to odpowiedzialność również biznesu. Walczmy o to, co ważne"

Inga Songin: "Działania edukacyjne to odpowiedzialność również biznesu. Walczmy o to, co ważne"

Pokolenie Z jest bardziej świadome, to pokolenie aktywistów. Młodzi ludzie chcą poświęcać czas i energię na rzeczy, które przynoszą większą wartość, mają sens. Firmy muszą określić, o czym jest marka, którą zarządzają, bo tylko wtedy działania CSR-owe są wiarygodne i mogą wykorzystać potencjał pracowników - mówi Inga Songin, dyrektor marketingu Reckitt.

ESG, czyli mapa drogowa dla firm

ESG, czyli mapa drogowa dla firm

Nie jestem zwolenniczką tego, by którąś ze składowych pojęcia ESG wysuwać na pierwszy plan, jednak rzeczywiście w przeszłości większość uwagi skupiała się na wartościach kryjących się pod literą „E”, czyli zagadnieniach środowiskowych – mówiła podczas debaty w ramach Open Eyes Economy Summit Patrycja Zbytniewska, prezeska Fundacji LPP.

Dobry biznes to nie tylko zarabianie

Dobry biznes to nie tylko zarabianie

We współczesnym świecie zysk to nie tylko wpływ, ale także brak wpływu. Zarabianie pieniędzy to za mało, znacznie ważniejsze stają się konsekwencje tego zarabiania. Konsekwencje dla ludzi i świata. To wszystko kryje w sobie dobry CSR.

Natalia Gozdowska: "Firmy, które dbają o CSR, zyskują dużą przewagę rynkową" [WYWIAD]

Natalia Gozdowska: "Firmy, które dbają o CSR, zyskują dużą przewagę rynkową" [WYWIAD]

Młodzi ludzie preferują wolność, a nie stabilizację. Interesuje ich work-life balance, wiedzą, że trzeba o siebie dbać, dlatego tak dużo mówi się o zrównoważonym rozwoju i odpowiedzialnym zarządzaniu również w kontekście pracowniczym. Employer branding wciąż funkcjonuje, ale istotniejszy staje się employer experience - uważa Natalia Gozdowska, Business Development Director w Altkom Akademii.

Paulina Kirschke: "W Polsce łatwiej wypromować startup niż fundację" [WYWIAD]

Paulina Kirschke: "W Polsce łatwiej wypromować startup niż fundację" [WYWIAD]

Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że praca w fundacji jest normalną pracą. Przez wiele lat funkcjonowałam w szeroko rozumianym biznesie, dlatego nigdy nie chciałam tworzyć organizacji społecznej, która byłaby taką „fundacją popołudniową”, gdyż każda zmiana społeczna wymaga ciągłej pracy u podstaw - mówi Paulina Kirschke, prezeska Fundacji im. Julii Woykowskiej.

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Od wyprowadzania psów przez odnawianie domów dziecka aż po walkę z technologicznym wykluczeniem seniorów – pomysłów na pomaganie jest tysiące. Łączy je jedno – realizują je pracownicy wspierani przez swoich pracodawców. Pomagając innym, budują zaufanie do swojej marki.