handel

zobacz inne tematy
Wittchen wchodzi do Rumunii. Sieć otwiera pierwszy sklep

Wittchen wchodzi do Rumunii. Sieć otwiera pierwszy sklep

Grupa Wittchen otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny w Rumunii, w galerii handlowej „ParkLake Shopping Center” w Bukareszcie. Rumunia jest piątym krajem Europy, poza Polską, gdzie produkty Wittchen są sprzedawane w sklepach stacjonarnych. W listopadzie tego roku Grupa uruchomiła pierwszy sklep w Słowacji.

Jak wykorzystać AI do personalizacji w handlu

Jak wykorzystać AI do personalizacji w handlu

Zgodnie z wynikami najnowszego Barometru Retail firmy doradczo-technologicznej Future Mind, eksperci sektora handlowego zgodnie uznali politykę cenową, dostępność produktów online oraz dostępność aplikacji mobilnej za czynniki najważniejsze dla decyzji konsumenckich w kolejnych 12 miesiącach – odpowiednio 70 proc., 48 proc. i 42 proc. wskazań. Ponadto, marketerzy niezmiennie podkreślają rosnącą rolę sztucznej inteligencji w dalszym rozwoju branży retail.

Neonet ma olbrzymie problemy. Jest wniosek o postępowanie sanacyjne

Neonet ma olbrzymie problemy. Jest wniosek o postępowanie sanacyjne

Władzie sieci Neonet złożyły w sądzie wniosek o rozpoczęcie postępowania sanacyjnego. To jeszcze nie jest upadłość (chociaż taki wniosek trafił też do sądu) - i jak deklaruje zarząd firmy - Neonet chce jej uniknąć. Stąd też decyzja o wniosku w sprawie wszczęcia restrukturyzacji. Sprawdzamy, co to oznacza dla klientów.

Czy targi i bazary mają szansę przetrwać w erze dużych sieci handlowych?

Czy targi i bazary mają szansę przetrwać w erze dużych sieci handlowych?

Choć wiele osób nadal ceni sobie tradycyjne targi i bazary, to niestety liczba detalicznych sprzedawców na takich placówkach stale maleje. Według danych firmy Dun&Bradstreet w ciągu ostatniego roku rynek sprzedawców na targach i bazarach zmniejszył się o blisko tysiąc, a w ciągu ostatniej dekady liczba sprzedawców zmalała o prawie 20 tysięcy.

Nowe hasło, nowa kampania i Żabka na każdym rogu

Nowe hasło, nowa kampania i Żabka na każdym rogu

Żabka uruchamia nową kampanię w której chce podkreślić, jak w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia ich czas. Zapowiada też, że będzie rocznie otwierać 1000 sklepów, tak by za dwa lata na 25-lecie firmy mieć ich 10 tysięcy.

Ofensywa w e-commerce

Ofensywa w e-commerce

Jeszcze szybciej i jeszcze taniej. Klient kupujący przez internet robi się coraz bardziej wymagający. Poczta Polska S.A. opracowała model logistyczny dla e-sklepów, który pozwoli na sprawne wykorzystanie pojawiających się okazji.

Żabka, Dino i Selgros na celowniku UOKiK. Firmy mogą wykorzystywać przewagę wobec dostawców

Żabka, Dino i Selgros na celowniku UOKiK. Firmy mogą wykorzystywać przewagę wobec dostawców

Żabka Polska, Dino Polska oraz Transgourmet Polska – właściciel sieci Selgors Cash & Carry to firmy, wobec których UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające. Wcześniej takie postępowanie uruchomiono wobec sieci Auchan i Carrefour. Prezes UOKiK bada, czy firmy mogą wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych.