handel

zobacz inne tematy
Adam Manikowski: "Trzeba mieć obsesję na punkcie klienta" [WYWIAD]

Adam Manikowski: "Trzeba mieć obsesję na punkcie klienta" [WYWIAD]

Pandemia nie wywróciła świata do góry nogami, ale sprawiła, że trendy, które rysowały się już wcześniej, niezwykle przyspieszyły. Dlatego przyszłość mają firmy, które są elastyczne i umieją się błyskawicznie dostosować do zmieniających się warunków – mówi Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska.

Pepco wchodzi do Austrii

Pepco wchodzi do Austrii

Pepco już po raz trzeci w tym roku wchodzi do nowego państwa. Spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych tym razem postawiła na Austrię.

Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość

Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość

Największą szansę w walce o klienta mają te firmy, które umiejętnie połączą światy online i offline. Jednolita historia zakupowa, zwana omnichannel, krystalizuje się jako najlepsza droga do rozwoju w tej branży.

Handel pójdzie na wojnę z rządem? "Poważnie myślimy o wystąpieniu na ścieżkę sądową" [TYLKO U NAS]

Handel pójdzie na wojnę z rządem? "Poważnie myślimy o wystąpieniu na ścieżkę sądową" [TYLKO U NAS]

Właściciele i zarządcy centrów handlowych poważnie myślą o wystąpieniu na ścieżkę sądową przeciwko skarbowi państwa. - To są decyzje należące do właścicieli poszczególnych spółek, które obecnie takie analizy prowadzą - powiedział w rozmowie z mycompanypolska.pl Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Własny biznes czy franczyza - wady i zalety

Własny biznes czy franczyza - wady i zalety

Prowadzenie biznesu nie musi opierać się na komercjalizacji własnego, genialnego biznesu. Od lat liczne firmy prześcigają się w przyciąganiu ambitnych przedsiębiorców ofertą franczyzową.

Polacy kupują online by... poprawić sobie humor

Polacy kupują online by... poprawić sobie humor

Dla 57 proc. badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu. Z kolei 65 proc. respondentów wybrało zakupy w sieci, aby zachować bezpieczeństwo podczas pandemii - wynika z badań PayPal.

Zmiany w internetowych koszykach Polaków. "Z Allegro korzysta już 90 proc. kupujących online"

Zmiany w internetowych koszykach Polaków. "Z Allegro korzysta już 90 proc. kupujących online"

Polacy coraz częściej przekonują się do zakupów w internecie. Decydującym czynnikiem jest wygoda – tysiące produktów dostępne bez potrzeby wychodzenia z domu, ale także ceny, które są często niższe niż w handlu tradycyjnym. Agencja Inquiry przeprowadziła w grudniu 2020 po raz drugi badanie preferencji związanych z zakupami internetowymi.

Dostawy zakupów do domów w kolejnej sieci handlowej

Dostawy zakupów do domów w kolejnej sieci handlowej

Do wyścigu na rynku e-grocery dołącza kolejny gracz. To Polomarket. Sieć wdrożyła pełną usługę click & collect dla wszystkich sklepów i dla całego asortymentu płatności on-line w aplikacji i udostępnia usługę POLOdrive. Na ostatniej prostej jest także uruchomienie dostaw zakupów do domu.

Polacy zadowoleni z otwarcia galerii handlowych [BADANIE]

Polacy zadowoleni z otwarcia galerii handlowych [BADANIE]

W ostatnią sobotę listopada, kiedy centra handlowe ponownie zostały w pełni otwarte, klienci tłumnie ruszyli na zakupy. Wiele sieci handlowych zanotowało rekordowe poziomy sprzedaży. Polacy czekali na rozpoczęcie przedświątecznych zakupów i wysoka odwiedzalność galerii nie dziwi w świetle wyników badania zrealizowanego przez agencję badawczą Inquiry pod koniec listopada.

Answear.com chce wejść na giełdę i do 11 kolejnych krajów

Answear.com chce wejść na giełdę i do 11 kolejnych krajów

W najbliższym czasie Answear.com będzie chciał wejść na 11 kolejnych rynków - poinformowali podczas wirtualnej konferencji prasowej przedstawiciele firmy. Jednocześnie firma utrzymuje swoje plany debiutu na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych do końca tego roku.