handel

zobacz inne tematy
Czy targi i bazary mają szansę przetrwać w erze dużych sieci handlowych?

Czy targi i bazary mają szansę przetrwać w erze dużych sieci handlowych?

Choć wiele osób nadal ceni sobie tradycyjne targi i bazary, to niestety liczba detalicznych sprzedawców na takich placówkach stale maleje. Według danych firmy Dun&Bradstreet w ciągu ostatniego roku rynek sprzedawców na targach i bazarach zmniejszył się o blisko tysiąc, a w ciągu ostatniej dekady liczba sprzedawców zmalała o prawie 20 tysięcy.

Nowe hasło, nowa kampania i Żabka na każdym rogu

Nowe hasło, nowa kampania i Żabka na każdym rogu

Żabka uruchamia nową kampanię w której chce podkreślić, jak w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia ich czas. Zapowiada też, że będzie rocznie otwierać 1000 sklepów, tak by za dwa lata na 25-lecie firmy mieć ich 10 tysięcy.

Ofensywa w e-commerce

Ofensywa w e-commerce

Jeszcze szybciej i jeszcze taniej. Klient kupujący przez internet robi się coraz bardziej wymagający. Poczta Polska S.A. opracowała model logistyczny dla e-sklepów, który pozwoli na sprawne wykorzystanie pojawiających się okazji.

Żabka, Dino i Selgros na celowniku UOKiK. Firmy mogą wykorzystywać przewagę wobec dostawców

Żabka, Dino i Selgros na celowniku UOKiK. Firmy mogą wykorzystywać przewagę wobec dostawców

Żabka Polska, Dino Polska oraz Transgourmet Polska – właściciel sieci Selgors Cash & Carry to firmy, wobec których UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające. Wcześniej takie postępowanie uruchomiono wobec sieci Auchan i Carrefour. Prezes UOKiK bada, czy firmy mogą wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych.