handel

zobacz inne tematy
Święta w mcommerce. PayPal radzi, jak zwiększyć zyski

Święta w mcommerce. PayPal radzi, jak zwiększyć zyski

Na chwilę przed rozpoczęciem świątecznej gorączki zakupowej, PayPal dzieli się najważniejszymi trendami dla sprzedawców, którzy chcą zwiększyć zyski przed końcem roku. Wśród najważniejszych trendów króluje wygoda i odpowiedzialność – coraz więcej e-kupujących stawia na szybkie zakupy w mediach społecznościowych i firmy, które np. dbają o środowisko.

Tak zmieni się handel w 2020 roku

Tak zmieni się handel w 2020 roku

Zbliżający się rok 2020 to dalszy rozwój e-commerce i nowych technologii, ale także rozwój stosunkowo nowych trendów, takich jak: ekonomia subskrypcji, partnerstwo międzybranżowe oraz działalność nastawiona na zrównoważony rozwój. Wszystko po to, by sprostać rosnącym wymaganiom konsumenckim – wskazują eksperci DNB Bank Polska...

Gastronomiczna (r)ewolucja w Polsce trwa w najlepsze. Raport GFK

Gastronomiczna (r)ewolucja w Polsce trwa w najlepsze. Raport GFK

Statystyczny Polak, który ukończył 15. rok życia, lokal gastronomiczny odwiedza cztery razy w miesiącu. Miesięcznie na jedzenie i napoje w punktach HoReCa wydaje średnio 130 zł, czyli znacznie więcej niż przed laty. Częściej niż kiedyś decyduje się także na zmianę miejsca konsumpcji i nie ogranicza się już wyłącznie do ulubionych typów lokali. Takie dane płyną z jubileuszowej 20. edycji raportu...

TXM bliżej ratunku

TXM bliżej ratunku

Spółka TXM w restrukturyzacji zawarła z PKO BP oraz ING Bank Śląski umowę restrukturyzacyjną. To duży krok naprzód w procesie restrukturyzacji operatora sieci dyskontów odzieżowych. Zapewnione zostało w ten sposób dalsze finansowanie działalności i wieloletni harmonogram spłat, co jest kluczowe dla odbudowania sprzedaży i rentowności. Banki finansujące zobowiązały się jednocześnie...

Wystartował pierwszy w Polsce Carrefour Bio

Wystartował pierwszy w Polsce Carrefour Bio

Sieć Carrefour wprowadza do Polski nowy format sklepów z certyfikowaną żywnością ekologiczną. Pierwszy w kraju sklep Carrefour BIO otwarty zostanie 15 listopada br. w Warszawie przy ulicy Marszałkowskiej 87 i będzie 900 sklepem sieci w Polsce.

Ekspansja sieci Moya

Ekspansja sieci Moya

Sieć Moya kontynuuje rozwój. Na mapie Polski pojawiły się dwa nowe obiekty – stacje paliw w Łowiczu (woj. łódzkie) oraz Szaflarach (woj. małopolskie). Tym samym liczba stacji Moya wynosi dziś 225.

Polska marka modowa wchodzi do Finlandii

Polska marka modowa wchodzi do Finlandii

Polski producent odzieży w październiku br. zadebiutował w Finlandii. To 25 kraj na mapie gdańskiej spółki. Obecność wszystkich pięciu marek LPP w Mall of Tripla – jednym z najważniejszych centrum handlowych Helsinek, ma strategiczne znaczenie dla budowan

Być jak Amazon? Lekcja dla polskich sklepów internetowych

Być jak Amazon? Lekcja dla polskich sklepów internetowych

Dowody, że droga obrana przez Amazona jest właściwa? W zeszłym roku pochwalił się on obrotami rzędu 277 mld dolarów brutto. eBay to „tylko” 89,83 mld dolarów. Skoro popełniono już błędy, wyciągnięto wnioski, wydano bajońskie sumy na rozwój, to warto z tyc

Nadchodzą eParagony. Co zmienią w życiu klientów?

Nadchodzą eParagony. Co zmienią w życiu klientów?

Wdrożenie elektronicznych paragonów jest nie tylko kolejnym elementem cyfryzacji polskiej gospodarki, ale przede wszystkim dużym udogodnieniem dla detalistów, a finalnie również i konsumentów. Obecnie w Ministerstwie Finansów trwają prace nad legislacją d

Żabka zapowiada otwarcie sklepu nr 6000

Żabka zapowiada otwarcie sklepu nr 6000

Mijają trzy lata od uruchomienia pierwszego sklepu Żabka w nowym formacie. Jest to jeden z największych remodelingów w skali Europy, którego zakończenie planowane jest już w II połowie 2020 roku. Do końca roku sieć będzie liczyć 6000 sklepów.

Biznes na urlopie macierzyńskim

Biznes na urlopie macierzyńskim

Kiedy wrócić do pracy po urodzeniu dziecka? A może nie wracać i pójść na swoje? Dane Shopera pokazują, że sklep internetowy to łatwy sposób dla start w biznesie, a do jego założenia wystarczą środki z programu 500+. Historie mam-właścicielek dowodzą, że p

Carrefour: inwestujemy we franczyzę

Carrefour: inwestujemy we franczyzę

W II kwartale 2019 r. Carrefour Polska otworzył 30 nowych sklepów franczyzowych o łącznej powierzchni ponad 2,5 tys. mkw. Dwie trzecie z nich zostało otwartych pod szyldem Carrefour Express, pozostałe – pod szyldem Globi. Ekspansja sieci dotyczy wszystkic