handel

zobacz inne tematy
Ekspansja sieci Moya

Ekspansja sieci Moya

Sieć Moya kontynuuje rozwój. Na mapie Polski pojawiły się dwa nowe obiekty – stacje paliw w Łowiczu (woj. łódzkie) oraz Szaflarach (woj. małopolskie). Tym samym liczba stacji Moya wynosi dziś 225.

Polska marka modowa wchodzi do Finlandii

Polska marka modowa wchodzi do Finlandii

Polski producent odzieży w październiku br. zadebiutował w Finlandii. To 25 kraj na mapie gdańskiej spółki. Obecność wszystkich pięciu marek LPP w Mall of Tripla – jednym z najważniejszych centrum handlowych Helsinek, ma strategiczne znaczenie dla budowan

Być jak Amazon? Lekcja dla polskich sklepów internetowych

Być jak Amazon? Lekcja dla polskich sklepów internetowych

Dowody, że droga obrana przez Amazona jest właściwa? W zeszłym roku pochwalił się on obrotami rzędu 277 mld dolarów brutto. eBay to „tylko” 89,83 mld dolarów. Skoro popełniono już błędy, wyciągnięto wnioski, wydano bajońskie sumy na rozwój, to warto z tyc

Nadchodzą eParagony. Co zmienią w życiu klientów?

Nadchodzą eParagony. Co zmienią w życiu klientów?

Wdrożenie elektronicznych paragonów jest nie tylko kolejnym elementem cyfryzacji polskiej gospodarki, ale przede wszystkim dużym udogodnieniem dla detalistów, a finalnie również i konsumentów. Obecnie w Ministerstwie Finansów trwają prace nad legislacją d

Żabka zapowiada otwarcie sklepu nr 6000

Żabka zapowiada otwarcie sklepu nr 6000

Mijają trzy lata od uruchomienia pierwszego sklepu Żabka w nowym formacie. Jest to jeden z największych remodelingów w skali Europy, którego zakończenie planowane jest już w II połowie 2020 roku. Do końca roku sieć będzie liczyć 6000 sklepów.

Biznes na urlopie macierzyńskim

Biznes na urlopie macierzyńskim

Kiedy wrócić do pracy po urodzeniu dziecka? A może nie wracać i pójść na swoje? Dane Shopera pokazują, że sklep internetowy to łatwy sposób dla start w biznesie, a do jego założenia wystarczą środki z programu 500+. Historie mam-właścicielek dowodzą, że p

Carrefour: inwestujemy we franczyzę

Carrefour: inwestujemy we franczyzę

W II kwartale 2019 r. Carrefour Polska otworzył 30 nowych sklepów franczyzowych o łącznej powierzchni ponad 2,5 tys. mkw. Dwie trzecie z nich zostało otwartych pod szyldem Carrefour Express, pozostałe – pod szyldem Globi. Ekspansja sieci dotyczy wszystkic

Dyskonty podbijają serca Polaków

Dyskonty podbijają serca Polaków

Wizerunek dyskontów w ostatnim czasie przeszedł olbrzymią metamorfozę. To już nie hale z tanimi produktami niskiej jakości, a nowoczesne sklepy z bogatym asortymentem dobrej klasy, który podbija serca Polaków. Coraz częściej spotkać je można także w cent

Nowy wymiar komunikacji w sklepach

Nowy wymiar komunikacji w sklepach

W sklepach Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne - Digital Signage. Nowe ekrany umożliwiają personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów. Wyświetlacze dostępne są już w 41 lokalizacjach i będą wdrażane w kolejnych marketa

Globalna rewolucja w handlu

Globalna rewolucja w handlu

Rosnąca rola inteligentnych rozwiązań oraz wyraźny akcent na doświadczenia klienta to globalne trendy, które wyróżniają się na rynku handlu detalicznego. Jednak poszczególne rynki lokalne rządzą się swoimi prawami.

Czerwiec w handlu. Co kupowali Polacy?

Czerwiec w handlu. Co kupowali Polacy?

Jak wynika z danych CMR i PIH, w czerwcu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,5% wyższa niż w maju 2019 r., natomiast liczba transakcji wzrosła w tym czasie o około 9%. W porównaniu z czerwcem 2018 r. odnotowan

Kondycja polskiego rynku handlowego [RAPORT]

Kondycja polskiego rynku handlowego [RAPORT]

Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0 proc. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W Polsce prognozowany jest wzrost o 3,9 proc. - wynika