handel

zobacz inne tematy
Zakupy Polaków w sieci [RAPORT]

Zakupy Polaków w sieci [RAPORT]

57 proc. Polaków dokonuje zakupów online, a 66 proc. szuka w sieci informacji o produktach i ich cenach wynika z badania przeprowadzonego przez EY. Odsetek kupujących w sieci zależy nie tylko od kategorii produktów (elektronikę kupuje 71 proc. konsumentów

Na zakupy do... dyskontu

Na zakupy do... dyskontu

Liliana Różycka-Szajna, ekspert rynku FMCG w GfK sprawdziła w jaki sposób w Polsce kształtuje się rynek produktów żywnościowych dla dzieci takich jak: mleko modyfikowane, kaszka, zupki, obiadki i deserki.

Pierwszy, bezobsługowy sklep w Polsce o krok od otwarcia!

Pierwszy, bezobsługowy sklep w Polsce o krok od otwarcia!

Bez kas, bez godzin otwarcia, bez obsługi – taki jest nowy format zakupów pod marką Take&GO. Już w najbliższych dniach pierwsi klienci będą mogli sprawdzić na własne oczy, jak funkcjonuje pierwszy tego typu sklep przy ul. Półwiejskiej 13 w Poznaniu. Rusza

Komfort z nowym konceptem sklepów

Komfort z nowym konceptem sklepów

Sieć sklepów Komfort rusza z konceptem wielkopowierzchniowych sklepów. Pierwszy modelowy sklep sieci mieści się na rogu Al. Krakowskiej i ul. Mineralnej w Warszawie.

Bez technologii nie ma współczesnego handlu

Bez technologii nie ma współczesnego handlu

Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w wieku 18-45 lat, a jak przewidują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzęd

Preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie

Preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie

Konsumenci chętniej kupują w zagranicznych e-sklepach, a smartfony stają się coraz popularniejszym narzędziem służącym do zakupów w sieci – to główne wnioski z Barometru E-shopper 2018, badania DPDgroup przeprowadzonego przez instytut badawczy Kantar TNS.

Nowe płatności internetowe od ING

Nowe płatności internetowe od ING

ING Bank Śląski, jako pierwszy bank na polskim rynku, wprowadził płatności internetowe, oferując również możliwość opóźnienia zapłaty za zakupiony towar nawet do 21 dni.

Handel i metoda

Handel i metoda

Zakaz handlu w niedziele na razie rynkiem nie wstrząsnął. Podsumowujemy, co się działo przez pierwsze trzy miesiące.

Handel, czyli wielkie przemodelowanie

Handel, czyli wielkie przemodelowanie

Galerie handlowe z kilkuset sklepami czy potężne hipermarkety, które zajmują tyle miejsca co boisko piłkarskie, powoli tracą na znaczeniu. Polacy zmienili swoje oczekiwania i zwyczaje, jeśli chodzi o zakupy, a handel się dostosowuje.

Nowe trendy w segmencie niezależnych sklepów spożywczych

Nowe trendy w segmencie niezależnych sklepów spożywczych

Zacieranie się różnic między formatami sklepów oraz dynamiczny rozwój małych, lokalnych supermarketów to dziś coraz bardziej widoczne trendy w segmencie niezależnych sklepów spożywczych. W obliczu zmieniającego się rynku oraz silnej presji ze strony handl

Rekordowa ekspansja polskiej żywności

Rekordowa ekspansja polskiej żywności

W 2016 r. wpływy z eksportu produktów rolno-spożywczych wyniosły w Polsce rekordowe 24,1 mld euro, a jego udział w handlu zagranicznym przekroczył 13 proc. Jak wynika z najnowszego badania KPMG, blisko co drugi przedsiębiorca twierdzi, że polskie pochodze

Dobry rok dla e-handlu

Dobry rok dla e-handlu

Według „E-commerce w Polsce 2017”, wspólnego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej i instytutu badawczego Gemius, przybywa u nas klientów sklepów online: w 2017 r. zakupy w sieci robiło 55 proc. rodzimych internautów, a rok wcześniej – 50 proc.

Rolnikom łatwiej produkować i handlować

Rolnikom łatwiej produkować i handlować

Rolnicy pragnący produkować i bezpośrednio sprzedawać swoje wyroby mają od tego roku ułatwione zadanie. Rząd wprowadził bowiem, obok istniejących już możliwości sprzedaży bezpośredniej, rolniczy handel detaliczny.

Quick Parki dla mniejszych miast

Quick Parki dla mniejszych miast

Nawet 50 hybrydowych centrów handlowych pod nazwą Quick Park chce w najbliższych latach zbudować Grupa Real2B. Pierwsze dwa takie obiekty, w Strzegomiu i Mysłowicach, ruszyły pod koniec listopada.

E-handel przechodzi do mediów społecznościowych

E-handel przechodzi do mediów społecznościowych

Z mediów społecznościowych regularnie korzysta 63 proc. internautów. Ze względu na rosnący zasięg handel internetowy staje się coraz bardziej social. Ponad 40 proc. internautów polubiło i śledzi w serwisach społecznościowych ulubione marki, a to często pr