handel

zobacz inne tematy
Dyskonty podbijają serca Polaków

Dyskonty podbijają serca Polaków

Wizerunek dyskontów w ostatnim czasie przeszedł olbrzymią metamorfozę. To już nie hale z tanimi produktami niskiej jakości, a nowoczesne sklepy z bogatym asortymentem dobrej klasy, który podbija serca Polaków. Coraz częściej spotkać je można także w cent

Nowy wymiar komunikacji w sklepach

Nowy wymiar komunikacji w sklepach

W sklepach Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne - Digital Signage. Nowe ekrany umożliwiają personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów. Wyświetlacze dostępne są już w 41 lokalizacjach i będą wdrażane w kolejnych marketa

Globalna rewolucja w handlu

Globalna rewolucja w handlu

Rosnąca rola inteligentnych rozwiązań oraz wyraźny akcent na doświadczenia klienta to globalne trendy, które wyróżniają się na rynku handlu detalicznego. Jednak poszczególne rynki lokalne rządzą się swoimi prawami.

Czerwiec w handlu. Co kupowali Polacy?

Czerwiec w handlu. Co kupowali Polacy?

Jak wynika z danych CMR i PIH, w czerwcu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,5% wyższa niż w maju 2019 r., natomiast liczba transakcji wzrosła w tym czasie o około 9%. W porównaniu z czerwcem 2018 r. odnotowan

Kondycja polskiego rynku handlowego [RAPORT]

Kondycja polskiego rynku handlowego [RAPORT]

Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0 proc. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W Polsce prognozowany jest wzrost o 3,9 proc. - wynika

Zakupy Polaków w sieci [RAPORT]

Zakupy Polaków w sieci [RAPORT]

57 proc. Polaków dokonuje zakupów online, a 66 proc. szuka w sieci informacji o produktach i ich cenach wynika z badania przeprowadzonego przez EY. Odsetek kupujących w sieci zależy nie tylko od kategorii produktów (elektronikę kupuje 71 proc. konsumentów

Na zakupy do... dyskontu

Na zakupy do... dyskontu

Liliana Różycka-Szajna, ekspert rynku FMCG w GfK sprawdziła w jaki sposób w Polsce kształtuje się rynek produktów żywnościowych dla dzieci takich jak: mleko modyfikowane, kaszka, zupki, obiadki i deserki.

Pierwszy, bezobsługowy sklep w Polsce o krok od otwarcia!

Pierwszy, bezobsługowy sklep w Polsce o krok od otwarcia!

Bez kas, bez godzin otwarcia, bez obsługi – taki jest nowy format zakupów pod marką Take&GO. Już w najbliższych dniach pierwsi klienci będą mogli sprawdzić na własne oczy, jak funkcjonuje pierwszy tego typu sklep przy ul. Półwiejskiej 13 w Poznaniu. Rusza

Komfort z nowym konceptem sklepów

Komfort z nowym konceptem sklepów

Sieć sklepów Komfort rusza z konceptem wielkopowierzchniowych sklepów. Pierwszy modelowy sklep sieci mieści się na rogu Al. Krakowskiej i ul. Mineralnej w Warszawie.

Bez technologii nie ma współczesnego handlu

Bez technologii nie ma współczesnego handlu

Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w wieku 18-45 lat, a jak przewidują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzęd

Preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie

Preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie

Konsumenci chętniej kupują w zagranicznych e-sklepach, a smartfony stają się coraz popularniejszym narzędziem służącym do zakupów w sieci – to główne wnioski z Barometru E-shopper 2018, badania DPDgroup przeprowadzonego przez instytut badawczy Kantar TNS.

Nowe płatności internetowe od ING

Nowe płatności internetowe od ING

ING Bank Śląski, jako pierwszy bank na polskim rynku, wprowadził płatności internetowe, oferując również możliwość opóźnienia zapłaty za zakupiony towar nawet do 21 dni.

Handel i metoda

Handel i metoda

Zakaz handlu w niedziele na razie rynkiem nie wstrząsnął. Podsumowujemy, co się działo przez pierwsze trzy miesiące.

Handel, czyli wielkie przemodelowanie

Handel, czyli wielkie przemodelowanie

Galerie handlowe z kilkuset sklepami czy potężne hipermarkety, które zajmują tyle miejsca co boisko piłkarskie, powoli tracą na znaczeniu. Polacy zmienili swoje oczekiwania i zwyczaje, jeśli chodzi o zakupy, a handel się dostosowuje.

Nowe trendy w segmencie niezależnych sklepów spożywczych

Nowe trendy w segmencie niezależnych sklepów spożywczych

Zacieranie się różnic między formatami sklepów oraz dynamiczny rozwój małych, lokalnych supermarketów to dziś coraz bardziej widoczne trendy w segmencie niezależnych sklepów spożywczych. W obliczu zmieniającego się rynku oraz silnej presji ze strony handl

Rekordowa ekspansja polskiej żywności

Rekordowa ekspansja polskiej żywności

W 2016 r. wpływy z eksportu produktów rolno-spożywczych wyniosły w Polsce rekordowe 24,1 mld euro, a jego udział w handlu zagranicznym przekroczył 13 proc. Jak wynika z najnowszego badania KPMG, blisko co drugi przedsiębiorca twierdzi, że polskie pochodze

Dobry rok dla e-handlu

Dobry rok dla e-handlu

Według „E-commerce w Polsce 2017”, wspólnego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej i instytutu badawczego Gemius, przybywa u nas klientów sklepów online: w 2017 r. zakupy w sieci robiło 55 proc. rodzimych internautów, a rok wcześniej – 50 proc.