handel

zobacz inne tematy
Żabka zapowiada otwarcie sklepu nr 6000

Żabka zapowiada otwarcie sklepu nr 6000

Mijają trzy lata od uruchomienia pierwszego sklepu Żabka w nowym formacie. Jest to jeden z największych remodelingów w skali Europy, którego zakończenie planowane jest już w II połowie 2020 roku. Do końca roku sieć będzie liczyć 6000 sklepów.

Biznes na urlopie macierzyńskim

Biznes na urlopie macierzyńskim

Kiedy wrócić do pracy po urodzeniu dziecka? A może nie wracać i pójść na swoje? Dane Shopera pokazują, że sklep internetowy to łatwy sposób dla start w biznesie, a do jego założenia wystarczą środki z programu 500+. Historie mam-właścicielek dowodzą, że p

Carrefour: inwestujemy we franczyzę

Carrefour: inwestujemy we franczyzę

W II kwartale 2019 r. Carrefour Polska otworzył 30 nowych sklepów franczyzowych o łącznej powierzchni ponad 2,5 tys. mkw. Dwie trzecie z nich zostało otwartych pod szyldem Carrefour Express, pozostałe – pod szyldem Globi. Ekspansja sieci dotyczy wszystkic

Dyskonty podbijają serca Polaków

Dyskonty podbijają serca Polaków

Wizerunek dyskontów w ostatnim czasie przeszedł olbrzymią metamorfozę. To już nie hale z tanimi produktami niskiej jakości, a nowoczesne sklepy z bogatym asortymentem dobrej klasy, który podbija serca Polaków. Coraz częściej spotkać je można także w cent

Nowy wymiar komunikacji w sklepach

Nowy wymiar komunikacji w sklepach

W sklepach Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne - Digital Signage. Nowe ekrany umożliwiają personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów. Wyświetlacze dostępne są już w 41 lokalizacjach i będą wdrażane w kolejnych marketa

Globalna rewolucja w handlu

Globalna rewolucja w handlu

Rosnąca rola inteligentnych rozwiązań oraz wyraźny akcent na doświadczenia klienta to globalne trendy, które wyróżniają się na rynku handlu detalicznego. Jednak poszczególne rynki lokalne rządzą się swoimi prawami.

Czerwiec w handlu. Co kupowali Polacy?

Czerwiec w handlu. Co kupowali Polacy?

Jak wynika z danych CMR i PIH, w czerwcu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,5% wyższa niż w maju 2019 r., natomiast liczba transakcji wzrosła w tym czasie o około 9%. W porównaniu z czerwcem 2018 r. odnotowan

Kondycja polskiego rynku handlowego [RAPORT]

Kondycja polskiego rynku handlowego [RAPORT]

Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0 proc. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W Polsce prognozowany jest wzrost o 3,9 proc. - wynika

Zakupy Polaków w sieci [RAPORT]

Zakupy Polaków w sieci [RAPORT]

57 proc. Polaków dokonuje zakupów online, a 66 proc. szuka w sieci informacji o produktach i ich cenach wynika z badania przeprowadzonego przez EY. Odsetek kupujących w sieci zależy nie tylko od kategorii produktów (elektronikę kupuje 71 proc. konsumentów

Na zakupy do... dyskontu

Na zakupy do... dyskontu

Liliana Różycka-Szajna, ekspert rynku FMCG w GfK sprawdziła w jaki sposób w Polsce kształtuje się rynek produktów żywnościowych dla dzieci takich jak: mleko modyfikowane, kaszka, zupki, obiadki i deserki.

Pierwszy, bezobsługowy sklep w Polsce o krok od otwarcia!

Pierwszy, bezobsługowy sklep w Polsce o krok od otwarcia!

Bez kas, bez godzin otwarcia, bez obsługi – taki jest nowy format zakupów pod marką Take&GO. Już w najbliższych dniach pierwsi klienci będą mogli sprawdzić na własne oczy, jak funkcjonuje pierwszy tego typu sklep przy ul. Półwiejskiej 13 w Poznaniu. Rusza

Komfort z nowym konceptem sklepów

Komfort z nowym konceptem sklepów

Sieć sklepów Komfort rusza z konceptem wielkopowierzchniowych sklepów. Pierwszy modelowy sklep sieci mieści się na rogu Al. Krakowskiej i ul. Mineralnej w Warszawie.

Bez technologii nie ma współczesnego handlu

Bez technologii nie ma współczesnego handlu

Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w wieku 18-45 lat, a jak przewidują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzęd

Preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie

Preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie

Konsumenci chętniej kupują w zagranicznych e-sklepach, a smartfony stają się coraz popularniejszym narzędziem służącym do zakupów w sieci – to główne wnioski z Barometru E-shopper 2018, badania DPDgroup przeprowadzonego przez instytut badawczy Kantar TNS.