gry

zobacz inne tematy
Co się wydarzyło w kamieniołomie?

Co się wydarzyło w kamieniołomie?

Letni obóz dla młodzieży, zachodzące słońce, wakacyjna beztroska... W „The Quarry” znajdziecie wszystko poza tym ostatnim, gdyż sprawy w trakcie niewinnej imprezy nastolatków szybko wymykają się spod kontroli. Interaktywny horror od Supermassive Games to kawał intrygującej historii, choć produkcja nie przypadnie do gustu każdemu.

Polska gra o stacji benzynowej zwróciła się w 90 minut. "Wyprzedziliśmy wysokobudżetowe projekty"

Polska gra o stacji benzynowej zwróciła się w 90 minut. "Wyprzedziliśmy wysokobudżetowe projekty"

Gas Station Simulator – autorski tytuł od notowanego na NewConnect DRAGO entertainment, który swoją premierę na PC miał 15 września, w zaledwie 90 minut od premiery zwrócił jego twórcom wszystkie koszty produkcyjne o wartości 450 000 zł. Jednocześnie tytuł uplasował się na 1. pozycji na Global Top Sellers, a także na 1. miejscu w zestawieniu New and Trending i Top Sellers.

Już wkrótce gra inspirowana słowiańskimi wierzeniami. "Nadamy znanym baśniom nowoczesny twist"

Już wkrótce gra inspirowana słowiańskimi wierzeniami. "Nadamy znanym baśniom nowoczesny twist"

The Parasight pracuje nad pierwszym, autorskim projektem i w 2021 roku chce zadebiutować na rynku NewConnect. Tytuł inspirowany słowiańskimi mitami i wierzeniami, jest nastawiony na odkrywanie rozbudowanej fabuły. Celem The Parasight jest realizowanie wysokiej klasy projektów i zdobycie pozycji lidera segmentu gier opartych o baśnie, mity i legendy.

Założyciel GRY-Online.pl: "Nie każdy startup musi ratować świat. Rozrywka jest potrzebna" [WYWIAD]

Założyciel GRY-Online.pl: "Nie każdy startup musi ratować świat. Rozrywka jest potrzebna" [WYWIAD]

Dawanie ludziom rozrywki jest równie ważne, co wiele innych „poważnych” inicjatyw. Naszą startupowość rozumiem obecnie przez to, że nie boimy się wyzwań i chcemy robić nowe rzeczy. Jakąś część zysku przeznaczamy na eksperymenty w pewnych obszarach, które czasem wychodzą, a czasem nie - mówi Mariusz Klamra, założyciel serwisu GRY-Online.pl i CEO firmy GRY-Online SA.

Polskie studio zabiera nas w kosmos. Budżet projektu to 8 mln zł

Polskie studio zabiera nas w kosmos. Budżet projektu to 8 mln zł

Po kilku miesiącach lotu, na Marsie wyląduje dziś łazik Perseverance – najbardziej zaawansowany sprzęt robotyczny, jaki kiedykolwiek wystartował z Ziemi. Wkrótce galaktyczną przestrzeń będzie można odkryć także w autorskiej produkcji studia WeirdFish, które przygotowuje projekt o eksploracji nieznanej planety.

Niebawem premiera polskiej gry coachingowej. Gracz pozna swoje słabe i mocne strony

Niebawem premiera polskiej gry coachingowej. Gracz pozna swoje słabe i mocne strony

16 listopada na platformie Steam zadebiutuje pierwszy, autorski tytuł z portfolio produkcyjnego Forestlight Games – Dorian Morris Adventure. Przygodowa gra coachingowa została zrealizowana w oparciu o wiedzę o ludzkim umyśle, teorie psychologiczne i testy osobowościowe. Dzięki zastosowaniu w grze mechanizmu analizy kompetencji, podczas finału, gracz pozna swoje słabe i mocne strony.

Polska Dolina Krzemowa Gamedevu. Jak zarabiać na tworzeniu gier?

Polska Dolina Krzemowa Gamedevu. Jak zarabiać na tworzeniu gier?

16 mln graczy, 500 studiów gamingowych i przychody branży sięgające 2 mld zł. Nie bez powodu mówi się o naszym kraju jako o „dolinie krzemowej gamedevu”. Zarobić tu może każdy, ale do zarabiania z produkcji potrzebne są upór, umiejętności oraz biznesowa intuicja. Oto trzy historie, które pokazują jak prężna to branża.