Czego od instytucji finansowych oczekuje współczesny konsument? Wywiad z Przemysławem Kochem

Przemysław Koch
Przemysław Koch w studiu My Company Polska
Współczesny konsument na pewno jest mobilny i cyfrowy - ma swój świat w smartfonie. Chce realizować większość czynności życiowych w oparciu o ekran smartfona. Od banku też oczekuje, by wszystkie transakcje można było realizować na tym niewielkim urządzeniu - mówi Przemysław Koch, członek zarządu VeloBank.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- VeloBank właśnie udostępnił nową aplikację mobilną umożliwiającą w sposób łatwy i przyjazny realizować praktycznie każdą czynność bankową - mówi Koch. I dodaje: - Dbamy o tych klientów, którzy żyją w ciągłym biegu i dla których każda minuta jest ważna.

Ważne współczesne trendy - również w bankowości - to personalizacja i kompleksowe podejście do finansów. - Dlatego właśnie budujemy usługi w taki sposób, żebyśmy się wyróżniali - dodaje ekspert.

Z Przemysławem Kochem rozmawiamy również o wpływie sztucznej inteligencji na bankowość oraz nowych technologiach wdrażanych w świecie finansów. Wywiad odbył się podczas Impact'23 w Poznaniu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ