Jak wdrażać technologie w branży beauty. Opowiada dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Valery Gaucherand, prezes zarządu L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
Valery Gaucherand, prezes zarządu L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
- Stawiamy na zaawansowane technologie z punktu widzenia klienta - zapewnia Valery Gaucherand, dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie,

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Stawiamy na zaawansowane technologie z punktu widzenia klienta – mówi Valéry Gaucherand, dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Jak robi to firma z branży beauty tech? Przykładowo, poprzez wysoką personalizację usług i produktów, możliwą do wdrożenia niezależnie od ścieżki zakupowej klienta. - Stosujemy rozwiązania (w tym te oparte na AI) dla diagnostyki skóry czy włosów, tak by klienci jeszcze lepiej mogli dobrać produkty do swoich wyjątkowych potrzeb - dodaje. – Będziemy dalej rozwijać technologie, które pomagają polskim konsumentom - mówi Valéry Gaucherand.

Zobacz całą rozmowę:

ZOBACZ RÓWNIEŻ