Jak wdrażać technologie w branży beauty. Opowiada dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

- Stawiamy na zaawansowane technologie z punktu widzenia klienta - zapewnia Valery Gaucherand, dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie,
Stawiamy na zaawansowane technologie z punktu widzenia klienta – mówi Valéry Gaucherand, dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Jak robi to firma z branży beauty tech? Przykładowo, poprzez wysoką personalizację usług i produktów, możliwą do wdrożenia niezależnie od ścieżki zakupowej klienta. - Stosujemy rozwiązania (w tym te oparte na AI) dla diagnostyki skóry czy włosów, tak by klienci jeszcze lepiej mogli dobrać produkty do swoich wyjątkowych potrzeb - dodaje. – Będziemy dalej rozwijać technologie, które pomagają polskim konsumentom - mówi Valéry Gaucherand.
Zobacz całą rozmowę: