Moja firma

Po co (i jak) mówić o osobach LGBT+ w firmie?

Po co (i jak) mówić o osobach LGBT+ w firmie?

Aż 83 proc. pracowników LGBT+ musi ukrywać w miejscU pracy ważne aspekty dotyczące swego życia. Pracodawca może i powinien im pomóc wyjść z szafy. Tłumaczymy, jak i po co mówić o osobach nieheteronormatywnych w biznesie.

Marcin Dzierżanowski 06.06.2023
Jak wiedza o kliencie pomaga zwiększyć sprzedaż?

Jak wiedza o kliencie pomaga zwiększyć sprzedaż?

Jeżeli najbardziej uniwersalnym językiem firmy jest jej produkt lub usługa i związana z nimi komunikacja, to firma musi stale weryfikować to, czy mówi właściwe rzeczy do właściwych ludzi.

10 zielonych pomysłów na biznes

10 zielonych pomysłów na biznes

Zielony biznes jest dzisiaj w cenie. Cele ESG wymuszają na biznesie myślenie nie tylko o pieniądzach, ale też realizacji celów środowiskowych i klimatycznych. „My Company Polska” przygotował przegląd wyjątkowo oryginalnych działań w tej dziedzinie.

Polskie Nagrody Różnorodności 2023 - znamy nominowanych!

Polskie Nagrody Różnorodności 2023 - znamy nominowanych!

Polskie Nagrody Różnorodnosci (Polish Diversity Awards 2023) to jedyne w Polsce wyróżnienia dla firm, organizacji i osób, które w swojej działalności promują różnorodność, równość i inkluzywność zarówno wewnątrz organizacji, jak i w otoczeniu biznesowym. Redakcja „My Company Polska” ogłasza nominowanych do tego wyróżnienia.

Kuchnia nie jest od gotowania

Kuchnia nie jest od gotowania

Biznesowy przyspieszacz to nie tylko nowy produkt czy kampania marketingowa. To też produktywne relacje. Jednak, aby oprzeć na nich kolejny etap rozwoju firmy, musi zaistnieć dobra komunikacja.

Jak nie finansować rozwoju firmy? Rady dla startupów

Jak nie finansować rozwoju firmy? Rady dla startupów

- Najważniejsza w pierwszych latach rozwoju jest płynność i wypłacalność - tłumaczy w rozmowie z portalem mycompanypolska.pl Jarosław Grzywiński. lider rynków kapitałowych w Business Centre Club. Ekspert radzi, jak nie stracić dostępu do firmowych pieniędzy oraz nie popełnić błędu, który uniemożliwi rozwój biznesu.

Zwinni jak motorówka. Jak zrobić pivot

Zwinni jak motorówka. Jak zrobić pivot

Pivot to zmiana kierunku startupu – czasem radykalna, czasem mniej. Dawniej oznaczał, że coś ci w biznesie nie wyszło, dziś świadczy raczej o elastycznym podejściu do prowadzenia firmy.

Kuba Dobroszek 17.05.2023
Konsument Nowej Generacji 2023

Konsument Nowej Generacji 2023

Polski konsument się zmienia. Jest coraz starszy, coraz bardziej wymagający i coraz sprawniej posługujący się technologiami mobilnymi. Czas na zmiany!

Rola HR w firmach jest nie do przecenienia

Rola HR w firmach jest nie do przecenienia

To w tej funkcji skupia się kilka kluczowych obszarów i zadań, które mają jednoznaczne przełożenie na wyniki firmy. Choć nie zwykliśmy myśleć, że HR może wpływać na sprzedaż czy produktywność, to rzeczywistość i badania wskazują, że tak jednak jest.

Zielona rewolucja w logistyce

Zielona rewolucja w logistyce

Branża logistyczna ma coraz bardziej zielone oblicze. Inwestując w ekologiczne technologie, zmniejsza ona obciążenie środowiska, a jednocześnie zapewnia sobie sukces biznesowy.

Jak zarządzać firmą zróżnicowaną kulturowo

Jak zarządzać firmą zróżnicowaną kulturowo

Zarządzanie różnorodnością kulturową w firmie do niedawna nie zaprzątało głowy większości polskim menedżerom. Jednak to już przeszłość – dziś pracownicy z innych krajów w naszych organizacjach to codzienność. Nie tylko dzięki dużej liczbie Ukraińców.

Stop hate for profit! Jak walczyć z hejtem dotyczącym twojej firmy?

Stop hate for profit! Jak walczyć z hejtem dotyczącym twojej firmy?

Zszargana reputacja marki, niższa sprzedaż, trudności z pozyskaniem inwestorów… Hejt działa jak kula śnieżna. Walka z nim nie jest łatwa i wymaga znalezienia odpowiedniego środka obrony. Od czasów rzymskich obowiązuje jednak zasada: Qui tacet consentire videtur, a więc „milczenie uważa się za oznakę zgody!”.

Stop hate for profit! Jak walczyć z hejtem dotyczącym twojej firmy?

Stop hate for profit! Jak walczyć z hejtem dotyczącym twojej firmy?

Zszargana reputacja marki, niższa sprzedaż, trudności z pozyskaniem inwestorów… Hejt działa jak kula śnieżna. Walka z nim nie jest łatwa i wymaga znalezienia odpowiedniego środka obrony. Od czasów rzymskich obowiązuje jednak zasada: Qui tacet consentire videtur, a więc „milczenie uważa się za oznakę zgody!”.