Moja firma

3 zasady pozyskiwania odbiorców do newslettera

3 zasady pozyskiwania odbiorców do newslettera

Dobra baza mailowa to klucz do sukcesu w email marketingu. Kluczem jest jednak to, by była pozyskana odpowiednio – wtedy masz pewność, że Twoje starania (oraz budżety) nie idą na marne, odbiorcy chętnie otwierają maile, a wysyłki przynoszą konwersję. W tym artykule przedstawię Ci trzy główne zasady pozyskiwania odbiorców i przedstawię przykłady ich zastosowania.

Eliza Gniadek, Content Designer, FreshMail 02.02.2021
Faktoring wchodzi na nowe tory

Faktoring wchodzi na nowe tory

Jeszcze nigdy polskie przedsiębiorstwa nie były tak płynne. W ostatnich miesiącach firmy zostały zalane pieniędzmi, ale mimo to są ostrożne i szukają pomysłów na dodatkową poprawę płynności. Widzą ją w faktoringu.

Telewizor jak komputer

Telewizor jak komputer

Producenci telewizorów prześcigają się w promowaniu nowych technologii, które jeszcze bardziej poprawić mają jakość obrazu. Mamy więc coraz wyższe rozdzielczości, coraz lepsze odwzorowanie kolorów, a na pokładzie odbiorników TV szybkie procesory wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Wash and Go

Wash and Go

Dwa w jednym. Szampon i odżywka do włosów razem! To wspaniały produkt firmy Vidal Sassoon sprzedawany pod marką „Wash & Go”. Pamiętacie jego reklamy z lat 90.? Pomysł, aby zmieszać dwie substancje i sprzedać je jako coś zupełnie nowego, jest znany. No choćby w drinkach, takich jak whisky z colą albo wódka z sokiem pomarańczowym.

Auto z Amazona lub Apple’a? Już wkrótce!

Auto z Amazona lub Apple’a? Już wkrótce!

Największe – wcale niemotoryzacyjne! – koncerny na świecie coraz poważniej biorą się za samochody. Mocna pozycja w świecie technologii sprawia, że mają spore szanse, by odnieść sukces. Szczególnie, że ich zainteresowanie nie ogranicza się do nowoczesnej elektromobilności.

Jarosław Horodecki 02.02.2021
Jest podatek, to jest i sposób na podatek

Jest podatek, to jest i sposób na podatek

Cola sprzedawana jako syrop, „małpki” o pojemności 350 ml, podział firmy na setki spółek czy hotel jako przechowalnia nart – polscy przedsiębiorcy są wyjątkowo kreatywni, zwłaszcza jeśli chodzi o unikanie podatków. Niestety, państwo im w tym pomaga.

W poszukiwaniu jednorożców. Jak rozwinąć startup?

W poszukiwaniu jednorożców. Jak rozwinąć startup?

Na wczesnym etapie rozwoju startupu, kiedy jest tylko kilka slajdów w PowerPoincie, zero danych i sensownych wskaźników finansowych, inwestorzy skupiają się na trzech rzeczach: ludziach, produkcie i rynku.

Scott Kupor 02.02.2021
Fala elektromobilności przybiera na sile

Fala elektromobilności przybiera na sile

Programy rządowe wspierają zakupy pojazdów elektrycznych. Ciekawe produkty mają także instytucje finansowe. Wszystko po to, by zwiększyć poziom ochrony środowiska.

Employer branding – prężyć wirtualne muskuły

Employer branding – prężyć wirtualne muskuły

Mimo kryzysu popyt na talenty w wybranych branżach nadal rośnie lub utrzymuje się na poziomie sprzed pandemii. Ponadto obecne na rynku pracy młodsze pokolenia są bardziej wymagające niż poprzednicy i mniej lojalne. Dzisiaj najskuteczniejszą bronią w walce o najlepszych pracowników jest wizerunek pracodawcy.

Na zielono, czyli nowości motoryzacyjne 2021 r.

Na zielono, czyli nowości motoryzacyjne 2021 r.

Choć premiery motoryzacyjne prezentowane są przez cały rok, to właśnie początek stycznia sprzyja informowaniu o zaplanowanych nowościach. W 2021 r. wiele z nich to auta elektryczne – do tego prowadzą restrykcyjne normy dotyczące emisji spalin. Ale to jeszcze nie jest koniec ery aut z tradycyjnym napędem.

"Najazd na restaurację" w Cieszynie. Właściciel: Będziemy działać dalej

"Najazd na restaurację" w Cieszynie. Właściciel: Będziemy działać dalej

Kilkanaście radiowozów, ludzie skandujący "j**** PiS" i klienci ze spokojem jedzący pizzę - tak wyglądało niedzielne popołudnie w cieszyńskiej Restauracji U Trzech Braci, która od piątku przyjmuje gości również stacjonarnie. - Sanepid kontrolował nawet termin ważności płynu do naczyń. Będziemy otwarci dalej - deklaruje Tomasz Kwiek, współwłaściciel restauracji.

"To wspaniały okres dla pizzerii". Czy gastronomia odżyła przed sylwestrem?

"To wspaniały okres dla pizzerii". Czy gastronomia odżyła przed sylwestrem?

Kończy się wyjątkowo trudny rok dla restauracji. Okres między Bożym Narodzeniem a sylwestrem zazwyczaj przynosił gastronomii duże zyski. - Jeśli chodzi o imprezy okolicznościowe, to jak zaczynaliśmy pracę w pierwszy dzień świąt, to kończyliśmy ją dopiero 7 stycznia - opowiada Asia Synus, restauratorka. Jak wygląda sytuacja w tym roku?