Polisa zdrowotna niczym platforma streamingowa – najszerszy dostęp do najlepszej oferty

Arkadiusz Piątek, Country Manager MediSky
Arkadiusz Piątek, Country Manager MediSky, fot. materiały prasowe.
Arkadiusz Piątek, Country Manager MediSky, przekonuje, że dostęp do opieki zdrowotnej może być bezproblemowy, szybki i jak najbardziej kompleksowy zarówno dla indywidualnego odbiorcy, jak i dla firm.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 4/2023 (91)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Polak przezorny, ale czy ubezpieczony?

Na pewno coraz bardziej świadomy. Ponad 80 proc. Polaków nie jest zadowolonych z publicznej służby zdrowia, dlatego wiele osób wykupuje dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne. Ze statystyk wynika, że ma je już niemal 3,7 mln Polaków. Polacy rocznie wydają na prywatne ubezpieczenia zdrowotne ponad 760 mln zł!

Z czego warto pamiętać, że duża część ubezpieczonych ma abonament oferowany jako dodatkowy benefit w pracy...

Tak, ale trzeba zaznaczyć, że już minęły czasy, kiedy takie sieciowe placówki medyczne zapewniały odpowiednią dostępność i jakość oferowanych usług. Jeśli ktoś nadal waha się, czy wykupić dodatkową polisę zdrowotną to proponuję wziąć do ręki Ogólne Warunki Ubezpieczenia naszej polisy i porównać je z tymi, zawartymi w abonamentach. Od razu zobaczy różnicę: znacznie ograniczony zakres usług ujętych w abonamencie. Dodatkowo, w związku panującą inflacją, ceny samych abonamentów poszybowały nawet 60 proc. w górę. Dlatego zarówno firmy, jak i klienci indywidualni coraz częściej poszukują innego rozwiązania.

Czyli pakietów medycznych w ramach polisy, ale czy ludzie naprawdę tego potrzebują?

Jak najbardziej. Z naszego doświadczenia wynika, że Polacy potrzebują nie namiastki, a prawdziwego zabezpieczenia na przyszłość. Karta Zdrowotna, jaką oferujemy, jest rozwiązaniem dla tych, którym zależy na najwyższym standardzie opieki zdrowotnej. Takie polisy to opieka medyczna od A do Z: od podstawowej diagnostyki przez leczenie chorób ciężkich, możliwość skorzystania z drugiej opinii medycznej aż po dostęp do wszystkich najlepszych prywatnych placówek medycznych w Polsce i za granicą.  

Agregujecie najlepsze dostępne rozwiązania na rynku dla pacjentów?

Abonamenty można porównać do operatora telewizji kablowej. Ograniczona oferta i brak dostępu do najlepszych programów. Polisa zdrowotna to rozwiązanie przyszłości niczym platforma streamingowa. Zakres pakietów MediSky to odpowiedź na potrzeby naszych klientów, których żaden obecny dostawca usług me­dycznych na rynku nie jest w stanie zaspokoić. 

Z Karty Zdrowotnej można tak samo łatwo skorzystać, jak oglądać wspomnianą platformę streamingową?

Bez wątpienia, klienci sami umawiają wizytę w wybranej przez siebie placówce medycznej w Polsce lub za granicą. Za wszystko płacą zbliżeniowo naszą kartą prepaid. To klient wybiera specjalistę w preferowanej przez siebie lokalizacji, dostępności i jakości. 

Kto najczęściej kupuje takie pakiety?

Odbiorcami najczęściej są osoby wykształcone, dbające o jakość życia, zdrowie swoje i swoich najbliższych. Często są to właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, a także zarządy dużych firm. Jednym słowem – każdy, kto jest świadomy zagrożenia i konsekwencji braku odpowiedniej opieki medycznej. 

Jesteście stosunkowo niedługo na rynku. Ciężko chyba zaistnieć przy tak dużej konkurencji, jaka jest w Polsce.

Wiemy, że nasz produkt jest tak dobry, że sam się broni. Udało nam się to na innych rynkach. MediSky należy do grupy MediHelp International. Jesteśmy obecni od ponad 20 lat w naszej części Europy. Naszym partnerem jest AXA, czyli jedna z największych firm ubezpieczeniowych na świecie. 

Zaczęliśmy od benefitów w pracy i na nich zakończymy. Polisa jako benefit – warto w nią zainwestować?

Zdrowie jest najważniejsze, o czym zdążyliśmy się przekonać w czasie pandemii i ten trend będzie się utrzymywał. Opieka medyczna z naszą polisą to nie tylko wyróżniający się na rynku produkt, ale także gwarant bezpieczeństwa klientów indywidualnych i firm, w których zdrowie dla kadry zarządzającej jest kluczowe dla ich rozwoju. 

My Company Polska wydanie 4/2023 (91)

Więcej możesz przeczytać w 4/2023 (91) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ