Zielona transformacja

Zielone strony biznesu. Greenwashing czyli Ekościema

Zielone strony biznesu. Greenwashing czyli Ekościema

Im bardziej klienci dbają o ekologię, tym częściej na swoje sztandary – a dokładnie reklamy – biorą ją duże koncerny. Zielone logo, tekturowe opakowania, akcje sadzenia drzew... Greenwashing ma wiele form, ale cel jest jeden – firma ma uchodzić za przyjazną środowisku.

Magda Kozińska, Anita Szarlik 03.11.2021
Zielone Strony Biznesu. Zielone, czyli zaoszczędzone

Zielone Strony Biznesu. Zielone, czyli zaoszczędzone

Wiele osób błędnie sądzi, że bycie eko jest kosztowne. A tak naprawdę najbardziej zielone jest to, czego nie zużywamy i czego nie marnujemy. I czym dobrze zarządzamy, np. energią – mówi Jacek Hutyra, Climate Officer w Orange Polska.

Zielone Strony Biznesu. Materiał z przekraczania granic

Zielone Strony Biznesu. Materiał z przekraczania granic

Ekologiczne przekonania przekuli w zrównoważony biznes. Wymyślili przezroczysty i jadalny materiał na opakowania. Wynalazek MyGrowLab przypomina plastikową folię, ale zamiast zaśmiecać środowisko, może je wzbogacać.

Małgorzata Mierżyńska 01.09.2021